Inaya: Carmen, ik wil even alleen met je praten.
Younes liep weg. Inaya wreef haar handen over haar gezicht en keek Carmen aan.
Inaya: Carmen, we spreken iets af.
Carmen: Ja, oke, hangt er wel af wat het is, maar alsjeblieeft je moet gewoon mee gaan. Het wordt gezellig.
Inaya: Hey wacht, laat me even uitpraten. Ik ga met jullie mee, Younes mag blijven slapen, maar het is zijn eerste en laatste dag, en dat ik meega is een wonder, want jij weet dat ik niet meer zo'n leventje wil lijden als hpe ik dat eerst deed.Carmen kreeg een brede lach en omhelsde Inaya. Inaya stond net of ze iemand was die geen gevoel had. Opeens kwamen de armen van Inaya omhoog die uiteindelijk om Carmen heen gingen. Younes kwam aangelopen en vertelde dat zijn vriend al beneden stond te wachten. Inaya liep snel naar boven om haar mooie bos krullen los te maken. Ze wist niet wat ze moest aantrekken. Het was al zo lang geleden dat ze iets leuks deed. Ze bedacht om haar nieuwe Armani broek aan te doen met een mooie witte Versace truitje en witte puntschoentjes. Door haar kleding herrinerde ze haar leven van twee jaar geleden. Alles wat ze kreeg was afkomstig van haar rijke vriendjes. Ze spoot Gucci op dat was haar lievelingsparfum een lange flesje met roze tekentjes op de fles.
Carmen: Inayaa, je gaat heus niet naar een modeshow, dus schiet nou op.
Inaya gooide het flesje parfum op haar bed dat net op het randje van haar bed kwam en kapot ging. Shitt. En het was nog wel 100ml. Ach ja hoef ik voorlopig mijn lakens niet te verfrissen. Ze rende de trap af en verloor haar schoen, Younes en Carmen keken haar aan.
Younes zei opeens: Jeeh assepoester.
Carmen lachte. Inaya duwde haar voet in de schoen en was verbaasd dat alles opeens mis ging. Misschien was het wel God die mij wil tegen houden om te gaan. Na ja het is gewoon toeval. Carmen en Younes liepen alvast naar buiten. Inaya deed haar mooie witte jas aan met een bontkraag. Dat had ze ooit nog van Raid gekregen toen ze jarig was. Ze pakte haar mini tasje en deed de deur achter zich dicht. Na de klap van de deur herrinerde ze dat de sleutels er nog niet uitgehaald waren. Shitt de sleutels. Oo waarom moet mij dit nou overkomen op het verkeerde moment nog wel.
tuutt tuut
Inaya hoorde de auto toeteren. Ze liep de trap af. Het was donker was rond de elf uur. Ze kon de auto niet goed zien en bleef maar als een idioot zoeken, terwijl de auto gewoon geparkeerd was bij de deur van de buren. Hicham, de bestuurder van de auto stapte voor de helft uit en riep haar 'Ey chickyy ga je nog in stappen of wat.' Inaya voelde zich niet op haar gemak omdat ze voorschut stond en ook een beetje schrok toen hij 'ey' riep. Ze voelde de hitte naar boven komen ze liep snel naar de auto. Voordat ze de achterdeur opendeed deed hij het raampje open en zei dat ze voorin moest zitten.
Inaya: maar waar zijn Carmen en Younes dan?
Hicham: Stap nou in man ze zijn met eigen auto gegaan.Inaya stapte in en hoorde het liedje van missy elliot en Da brat-sock it to me. Hicham gaf haar een hand. En sprak zijn naam uit op een verleidende manier Inaya antwoorde snel.
Inaya: Aangenaam
Hicham: Ga je me je naam niet vertellen.
Inaya: Ehm ik heet Elisa.
Hicham: Hahahahahahaha jeeh Inayatjee.Inaya ma keek hem aan met een scherpe blik. Hij stak een sigaret op en bood haar ook aan. Ze pakte het aan. Hij gaf haar een vuurtje deed het licht uit. Net voordat het licht uitging zag ze op het stuur dat het een Mercedes was. Ze dacht 'het auto waar ik in zit is met zwart geld betaald jeeetje waar ben ik beland.'
Hij drukte op het gaspedaal ze gingen zo snel dat Inaya helemaal tegen de stoel werd ingedrukt.
Inaya: Ey wil je alsjeblieft niet zo hard rijden, want ik heb hartproblemen.
Dat verzon ze, want ze had al ervaring met haar andere vriendjes, die gewoon bleven hard rijden als ze vertelde dat ze bang was. Hicham antwoordde met een glimlach.
Hicham: Ja hoor prima.
Ze reden naar de plek waar ze met z'n allen hadden afgesproken.
JE LEEST
Een meisje dat de verkeerde kant op ging.
RandomInaya heette ze. Ze was 22 jaar oud en had nu al haar leven op orde. DAT DACHT ZE TENMINSTE. Ze woonde niet meer met de ouders omdat haar vader haar niet kon uitstaan van het gedrag die ze thuis toonde en haar moeder kwam een aantal keren in het zie...