Hoofdstuk 16

188 10 0
                                    

Inaya werd wakker rond de zes uur. Ze voelde namelijk iemands hand om haar heen. Ze wou het weghalen, maar voelde zich er ook goed bij. Ze dacht 'laat maar, ik moet wennen als hij toch mijn man word, al heb ik veel vriendjes gehad bij hem is het net of ik de eerste keer naast een jongen lig.' Hij gaf haar een bijzondere gevoel.

Hij begon opeens gek in zijn slaap te doen en te praten

Hicham: Ik maak je dood a kehba, jij ik maak je dood.

Inaya draaide zich naar hem om en er vlogen snel gedachtes door haar hoofd. Meskien wat maakt ie allemaal mee op een dag door om zulke dromen te dromen. Ze begon hem over zijn gezicht te strelen en zei zachtjes zijn naam, zodat hij niet wakker zou worden met een schrik.

Hicham: Ja, ja wat is er?!
Inaya: Rustig, ben je er weer bij.
Hicham: He? Hoe bedoel je?

En draaide zich om. Inaya dacht laat maar. Ze wou ook omdraaien maar hij draaide zich weer terug en omhelsde haar weer. Ze voelde iets groeien vanuit zijn kant. O nee dacht ze. Wat gebeurt er nou? Ze schoof naar voren net zo ver totdat ze helemaal bij het rand lag, waar ze heel sterk haar kapotte parfum kon ruiken. Maar ze was wel ver van hem waardoor hij zijn gevoel niet verder kon ontwikkelen. En zo bleef ze verder doorslapen tot 12:00 uur. Hicham maakte haar wakker met een kus op haar lippen.

Hicham: Wakker worden, vandaag is de grote dag.
Inaya: Waarom laat je het mij herrineren? Nu ga ik met een zenuwachtig en een angstgevoel opstaan.

Hij ging naar de badkamer. Ze moest nou wachten totdat hij klaar was, dus maakte ze het bed op en deed het raam open voor frisse lucht. Ze hoorde een getril van haar telefoon
OF..
Was het zijn telefoon die trilde?

Een meisje dat de verkeerde kant op ging.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu