Chapter 13

184 22 10
                                    

1 WEEK LATER 

«Άντε Zayn θα αργήσουμε» φωνάζω στον Zayn.

«Έρχομαι» λέει και βγαίνει από το δωμάτιο του μπάνιου.

«Έπρεπε να φτιάξω το μαλλί» μου λέει «Δεν θα είμαστε μόνο οι δυο μας» μου λέει και γελάω με τα λόγια του.

«Χμ, μας αρέσει η Lea αδερφούλη;» του λέω.

«Μην μιλάς μικρή» μου λέει γελώντας.

«Έλα παραδέξου το. Σου αρέσει και μάλιστα πολύ» του λέω 

«Εντάξει» μου λέει

«Τι;» τον ρωτάω κάνοντας πως δεν άκουσα

«Μου αρέσει η Lea» λέει λίγο πιο δυνατά και γελάω όταν τον βλέπω να κοκκινίζει.

«Έτσι μπράβο» του λεώ «Τώρα που μου το ‘πες κάτι θα κάνω κι εγώ» του απαντώ

«Αλήθεια;» με ρωτάει

«Βέβαια, θα αφήσω τον αδερφό μου και την κολλητή μου να αρέσει ο ένας στον άλλο και δεν θα κάνω τίποτα» του απαντάω με ένα χαμόγελο.

«Ευχαριστώ Sophie είσ- για κάτσε ει-είπες ότι… της αρέσω;» με ρωτάει κάπως έκπληκτος.

«Ααα, αυτό θα πρέπει να το απαντήσεις μόνος σου» του απαντώ και βγαίνω από το σπίτι.

Μπαίνουμε μέσα στο αμάξι, ο Zayn στην θέση του οδηγού κι εγώ στην θέση του συνοδηγού. Bάζει μπρος και ξεκινάμε για την παραλία όπου θα συναντάγαμε τους υπόλοιπους.

*.*


«Ζayn θάρρος ή αλήθεια;» ρώτησε η Mary των Ζayn.

«Αλήθεια» της απαντάει ο Zayn

«Χμ» λέει η Mary και σκέφτεται «Είναι αλήθεια ότι όταν ήσουν μικρός είχες βάψει το πρόσωπό σου με τα καλ-» δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση της γιατί ο Ζayn έκλεισε το στόμα της με το χέρι του.

«Mary μην το πεις» την παρακάλεσει όταν πλέον την άφησε.

«Οκ, αλλά πρέπει να απαντήσεις. Είναι η όχι αλήθεια;» των ξαναρώτησε η Mary

«Είναι» απάντησε τελικά ο Zayn και άρχισαν όλοι να γελάνε μαζί και ο Zayn εκτός από εμένα. Δεν ήθελα να θυμάμε τι έγινε εκείνη την μέρα. Μπορεί ο Zayn να μην το θυμάτε αλλά εγώ θυμάμαι. Και πολύ καλά μάλιστα.

Flashback

«Zayn πως έγινες έτσι πάλι;» είπα και άρχισα να γελάω.

«Τι; Ήθελα να δω αν μου πάει» μου λέει σοβαρά.

«Καλά πάμε στην μαμά για να βγάλει όλα αυτά από πάνω σου» του λέω και τον πιάνω από το χέρι οδηγώντας τον μέσα στο σπίτι.

The Stranger {ON HOLD}Where stories live. Discover now