"Ντριν-ντριν-ντριν-ντριν"
Το ξυπνητήρι ήχησε μέσα στα αυτιά μου. Πήρα το μαξιλάρι και το έβαλα πάνω από το κεφάλι μου.
«Σταμάτα σηκώνομαι» φώναξα στο ξυπνητήρι και πέταξα το μαξιλάρι από το κεφάλι μου. Uggh, μόνο εγώ θα μπορούσα να μιλήσω στο ξυπνήτηρι μου.
Με τα χίλια ζόρια σηκώθηκα από το κρεβάτι, έκλεισα το ξυπνητήρι και πήγα στο μπάνιο. Έπλυνα το πρόσωπό μου και τα δόντια μου. Χτένισα τα μαλλιά μου και βγήκα από το δωμάτιο. Μπήκα στην κουζίνα και κοίταξα το ρολόι που έλεγε 6 και τέταρτο. Προλαβαίνω να φάω κάτι μέχρι να έρθει η Lea.
Άνοιξα το ψυγείο και έβγαλα ένα γιαούρτι. Άνοιξα το ντουλάπι δίπλα από το ψυγείο και έβγαλα το βάζο με το μέλι. Άνοιξα το γιαούρτι και έριξα με το κουτάλι τρεις κουταλιές μέλι.
Έβαλα το μέλι ξανά στο ντουλάπι και ξεκίνησα να φάω το γιαούρτι μου. Όσο έτρωγα σκεφτόμουν κάτι έχω ξεχάσει σήμερα. Κάτι είναι σήμερα και δεν μπορώ να θυμηθώ τι. Από το πρωί το σκέφτομαι.
Ο Ζayn που να είναι άραγε; Δεν τον έχω δει από το πρωί και είπε ότι θα έρθει το βράδυ. Αν δεν έρθει θα τον σκοτόσω. Θα του στείλω μήνυμα.
Προς: Zayn
Zaynie, που είσαι; Στις 8 πρέπει να φύγουμε. Μην αργήσεις! Xx
Δεν πέρασε ούτε ένα λεπτό και ο ήχος μηνύματος ακούστηκε. Το άνοιξα και ήταν από τον Zayn.
Από: Zayn
Στις 8 θα είμαι στο μαγαζί. Loveu :* Xx
Τελείωσα το γιαούρτι μου και κατευθήνθηκα προς το δωμάτιό μου. Άνοιξα την ντουλάπα και έβγαλα το γνωστό κουτί από το πίσω μέρος. Είναι ένα μεσαίου μεγέθους ξύλινο κουτί με λεπτομέρειες.
Έβγαλα το χαρτί με το τραγούδι που δουλεύω τελευταία, πήρα την κιθάρα μου και έκατσα στο κρεβάτι μου. Άρχισα να παίζω την μελωδία που έγραψα την προηγούμενη φορά και άρχισα να τραγουδάω τους πρώτους στίχους.
“You've got a face for a smile you know
A shame you waste it when you're breaking me slowly
But I've got a world of chances for you
I've got a world of chances for you
I've got a world of chances,
chances that you're burning through”
Χμμ, καλά μέχρι εδώ έχω γράψει ακόμα μια στροφή και το ρεφρέν.
YOU ARE READING
The Stranger {ON HOLD}
FanfictionH Sophie είναι μια 20χρονη κοπέλα που ζει με τον αδερφό της Zayn στο Holmes Chapel της Αγγλίας. Η μόνη οικογένεια της είναι ο αδερφός της και το αγόρι της ,Liam καθώς και οι κολλητές της φίλες Mary,Lea και Cassie. Θέλει να ξεχάσει το παρελθόν της κα...