Hale

1.9K 80 14
                                    

„Chápeš to? Na Allison prostě nesmíš jít honem. To ženy moc nemusí.“
„Ale já jsem jí jenom dal pusu. Ona mě odstrčila.“ povzdechl si Scott, když spolu se Stilesem vcházeli do třídy. Měli mít ekonomiku s coachem. Právě zvonilo.
„Žena je něžná. Musí mít čas na rozhodnutí, pokud tě teda ledově neignoruje jako Lydia Martin..“ poznamenal Stiles, když Lydia procházela kolem. Ani se na něj nepodívala. Dovnitř vešel coach.
„Tak jo vy smradi! Před tím, než se vydáme do tajů ekonomie a říkám vám, že ty budete prostě milovat, zkontrolujeme si docházku. Argent!“
Allison se přihlásila. Scott nějak nevnímal jména, která Finstock četl a zadíval se ztracený v myšlenkách dolů do učebnice.
„Hale!“
„Zde!“ ozval se hlas vedle něj.
Scott otevřel pusu a zadíval se na svého kamaráda. Stiles si koutkem oka všiml jeho reakce a usmál se.
„Hale?“ řekl tiše Scott.
„McCall!“ zavolal coach.
„Zde!“ ozval se Scott. Potom se otočil zpět ke Stilesovi, který něco čmáral propiskou do sešitu.
„Hale?“ zopakoval Scott.
Stiles přikývl. „Mitch Hale.“
„Cože? Jsi s Corou? Ví o tom Derek? Používáš svoje normální jméno.. proč?“ vyhrkl Scott.
„Derek o tom ví. Vlastně ... To díky němu jsem Hale. A nejsem s Corou, Scotte.“ řekl Stiles a jeho oči propalovaly mladého vlkodlaka.
„Co tím myslíš, že nejsi s Corou? Chceš snad říct..“ Scott zalapal po dechu, když se mu v hlavě zjevila odpověď na jeho otázku. To nebylo možné. Stiles přece nebyl..
„Ne. Nejsem gay..“ usmál se Stiles. „Jsem bi.“
„To je ovšem překvapení.“ poškrábal se Scott na hlavě.
„Mimochodem zítra tady nebudu.“ řekl Stiles, který se vrátil ke čmárání.
„Proč?“ zeptal se Scott.
Stiles odhrnul tričko z levého ramene a otočil jej směrem k němu.
„Takže tě kousnul...“ konstatoval Scott.
„Jo.“ Povzdechl si Stiles. „Byl to dárek k zásnubám.“
„Už jste spolu..“ Scott nebyl schopný dokončit větu.
„Ne.“ zavrtěl hlavou Stiles a usmál se.
Najednou mu pípl mobil. Vytáhl jej a podíval se na zprávu. Byla od něj.
Zmiz ze školy. Hned. Čekám v autě. Před úplňkem musíme ještě udělat pár příprav. D.
Stiles si povzdechl.
A co mám říct Scottovi, hm? M.
Ještě ani nevypnul obrazovku a objevila se odpověď.
Vem ho s sebou.
„Nesnáším tě.“ zasyčel tiše.
„Stilesi, co to..“
„Pojď se mnou. Hned.“ Řekl Stiles a zvedl se.
Scott následoval jeho vzor.
„Hej! Hej! Hej! McCall! Stilinski! Vlastně, Hale! Kam si myslíte, že jdete?!“ řval coach.
„Omlouvám se, je mi zle. Scott mě nechtěl nechat jít samotného.“ lhal Stiles.
„Dobře, McCalle, doprovoď Sti- Halea na záchod. Bože já se z toho jména zcvoknu..“ chytil se za hlavu Finstock.
Kluci vyběhli ze třídy a nejbližšími dveřmi ven. Derek na ně už čekal v autě.
„Ahoj zlato.“ usmál se Stiles.
Derek se taky usmál. „Nastupte. Honem.“
„Proč ten spěch?“ zeptal se Scott.
„Ještě musíme za Deatonem.“ odpověděl Derek a vyrazil.
„A těch pár příprav..“ začal Stiles.
„Prohlídka u Deatona, nejspíš ti dá nějaká sedativa, abys tak nevyšiloval, a pak jedeme ke mně. Musím tě spoutat dokud je čas. A k tomu potřebuju Scotta.“ řekl Derek.
„To nezní moc dobře, Der.“ zamračil se Stiles.
„Der?“ ptal se Scott.
„Promiň. Jsi teď vlkodlak stejně jako já. Nejde to zlehčovat, Sti.“ řekl Derek.
„Sti?“ Scott naznačil, že je mu zle.
„Sklapni, Scotte.“ řekl Derek a podíval se do zpětného zrcátka.
„Promiň, jenom pořád nemůžu uvěřit, že vy dva..“ Scott potřásl hlavou.
„Nic není jak se zdá.“ povzdechl si Derek a šlápl na plyn. Měl totiž tušení, že dochází čas.

Mitch HaleKde žijí příběhy. Začni objevovat