Ez vagyok én

848 28 1
                                    

Sziasztok a nevem Kiss Zoé. Dél-Szlovákiában élek a magyar határnál, egy apró faluban Kicsinden szlovákul: Malá nad Hronom . Az anyanyelvem magyar bár Szlovákiában élek. Magyar oviba jártam, és magyar alapiskolába is járok ( általános iskola) ami a hozzánk legközelebbi városban van méghozzá Párkányban . Itt az alap iskolába nem 8 évet kell járni hanem 9-et, egyel több bár örülök ennek az egy évnek mert idősebb , okosabb fejjel dönthetem el hogy hova szeretnék menni tovább tanulni. Ráadásul nekünk 4 nyelv a kötelező: magyar, angol, német és a szlovák. ( Főleg hogy németből és szlovákból alig tudok valamit) A 9.b osztályba járok így végzős vagyok. Életem egyik legnagyobb döntése vár rám, amit én már 3 évvel ezelőtt eldöntöttem , igen egy kicsit előre tervezek.. Szeptemberben töltöttem be a 15. életévemet, nem vagyok egy átlagos kamasz , szeretek rajzolni, olvasni ( igen, OLVASNI ) és szeretem az állatokat, szeretek nevetni, viszont zárkózott vagyok senkit nem engedek magam tül közel , ez néha jó néha nagyon rossz...

Azthiszem hogy ennyi az amit tudnotok kell hogy értsétek a szöveget. Ez a szöveg 99%-ban igaz csak a neveket változtattam meg,szerettem volna egy olyan történetet írni aminek van valóság alapja. Remélem tetszeni fog. Természetesen maj , minél több szöveget írok , annál kevesebb lesz a valóság alapja. Neharagudjatok azért,ha valamit rosszul írok.
Rami

Hirtelen szerelemWhere stories live. Discover now