Beberapa minit kemudian~
Masih tersekat dkt jalan raya. Fiqa n azmi dh tidur dh. Kedua anak gadis tu hanya main fon diorg sahaja. Manakala hariz hanya tgk sekeliling kereta dgn senyap.
"Haihh.... Knpa sesak semcm pulak harini haihhyooo" keluh bal yg menarik perhatian ketiga remaja tu.
Ketiga remaja tu tgk satu sama lain. Hariz bagi kod dkt zoey n zoey hanya angguk fhm.
"Untie tk tahu ke yg tgh malam ni akan ade sambutan istemewa dkt bandar, semua org akan berkumpul kt sana tau, rasanya jalan sesak sbb sambutan tu la tu" ucap zoey yg menarik perhatian bal.
"Sambutan ape pulak? Untie tk tahu pulak, al maklumlah kamu semua tahu kn, untie berenam ni dh tk aktif bukak fon, bukak fon pun kalau ade benda penting " ucap bal yg mendapat anggukan iya dari ketiga remaja tu.
Untuk maklumat readers semua, devil ni dh tk bukak fon diorg dh, bukak pun kalau ade benda penting je, fon diorg selalu ade dalam rak bilik diorg je ataupun kadang kadang bdk bdk kecik rumah diorg tu main fon diorg . Itu sahaja.
K sambung......
Hariz terus berkata "tapikn bonda, apekata kita keluar sekeluarga buat kali pertama tgh malam ni, boleh tk bonda? "
Bal terus terdiam dgr permintaan hariz.
Ketiga remaja tu menunggu jawapan bal dgn muka berharap diorg. "Em..err...B- bonda tk tahu la riz, kena ckp dgn untie zie dulu, kalau dia kasi, insyaallah kita semua pergi, kalau tk, haaa tk boleh la" jwb bal dgn takutnya.
Ketiga remaja tu hanya okkn sahaja. Diorg bertiga terus berfikir keras.
Rumah devil
Malam(8p.m)
Setelah bal sampai je kt rumah, keempat remaja tu terus masuk ke dalam bilik bella.
Dan setelah pukul 6 ptg iaitu masa zie, syaz n mai balik dari kerja. Masuk masuk rumah je, ketiga anaknya diorg tu terus merengek dkt bonda diorg masing masing.
Manakala hariz hanya tgk rayuan ketiga remaja tu dari jauh dkt bal.
"Ala bonda bolehlaaa..... "
YOU ARE READING
[C] TENGKU KGDVL S2
Teen FictionKisah tentang king yang mahu tebus kesalahan mereka yang tak disedari kepada devil iaitu isteri mereka yang sah. Demi jumpa dan dapat anak dan isteri mereka semula, mereka sanggup buat apa apa sahaja. ps. sila baca book 1 terlebih dahulu supaya tia...