Rumah devil
Setelah devil dan bdk bdk sarapan. Diorg terus buat kerja diorg masing masing.
Bal n syaz yg tgh menjaga fatin yg sakit. Keempat remaja yg berada di ruang tamu. Syah yg menjaga keempat bdk bdk kecik dkt lantai ruang tamu tu. Zie n mai yg berada di dapur.
Semua lengkap.
Zie yg telahpun mengambil minuman dia, terus duduk di sofa ruang tamu sambil tgk TV bersama bella di tepi dia.
Hariz tgh main gitar. Zoey tgh bagi azmi makan ubat dkt meja ruang tamu.
Bella tgk bonda dia sayu. Mood zie n syaz masih kurang elok. Tgh tgh tgk TV yg menunjukkan berita pagi tu.
Tetiba berita tu menunjukkan bangunan yg zie seperti kenal sahaja.
- berita pagi ini, kami berada di company king, dgn ramai wartawan tv yg lain, ingin mendengarkan penjelasan lebih dalam tentang pengakuan king pada 20/1/2020 tepat jam 12 malam di majlis sambutan hari jadi tengku balkis mustika mukhlis -
Semua yg berada dkt dgn ruang tamu tu terus terkejut dgn ape yg dikatakan berita tu.
Bella tgk zie. Zie hanya pasang muka kaku.
- dan ini dia, king telahpun sampai di lobi company untuk memberikan penjelasan yg lebih dalam-
"Bushh!!! "
Zie yg tgh minum air time king muncul kt TV tu jugak terus tersembur ke depan terkejut.
Semua yg berada dkt dgn ruang tamu pandang zie terkejut. Terkejut juga dgn ape yg dipaparkan di tv tu.
Ape yg king ckp dkt lobi company diorg tu okeyh? 👆kalau tk ingat, sila scroll ke atas.
Setelah habis king ckp, zie terus keluarkn bunyi geram dia.
"Tk guna!! Sial betul!!!!! " jerit zie geram sambil meletakan cawan dia di atas meja ruang tamu depan dia yg ade zoey n azmi duduk tu kuat.
Meja ruang tamu dhla kaca der.
Terkejut semua org dkt ruang tamu tu dgn jeritan amarah zie. Bella yg nk kasi tisu dkt zie tu terus berasa takut.
Zie terus bangun naik ke atas dgn aura hitam mengelilingi dia tu. Tk sempat bella nk kasi tisu dkt zie.
Semua yg ade kt ruang tamu tu hanya diam. Syaz yg baru dtg dari dapur tu, mengambil remote control tv menukar siaran tv kepada siaran kartun.
Lalu duduk di tempat yg zie duduk tadi tu tenang. Padahal keadaan yg lain dkt ruang tamu tu masih kaku.
YOU ARE READING
[C] TENGKU KGDVL S2
Teen FictionKisah tentang king yang mahu tebus kesalahan mereka yang tak disedari kepada devil iaitu isteri mereka yang sah. Demi jumpa dan dapat anak dan isteri mereka semula, mereka sanggup buat apa apa sahaja. ps. sila baca book 1 terlebih dahulu supaya tia...