Hi kak devil! " terbeliak mata bal. "Yak! Knpa kamu semua kt sini!? " tanya bal terkejut bila p.a devil yg ade kt blkg keempat remaja tu.
"Hariz, zoey, bella, bwk azmi masuk" arah bal. Lalu ketiga remaja tu terus ikut ckp bal.
Masuk ke dalam rumah dgn hariz menolak kerusi roda azmi.
Meninggalkn bal dgn p.a devil tu. "Kak bal, sebenarnya, kitorg dh fikir dh, dgn berita yg tk henti henti ni, kitorg bertekad untuk bwk kak devil kembali ke dunia kak devil yg sebelum ini" ucap syaza.
Bal terkejut. "APE!!? "
"Bal asal tu!? " jerit devil dari dalam. Devil yg lain terus mendekati bal yg ade dkt pintu rumah tu.
Terkejut beruk diorg.
"Hei! Ape kamu buat kt sini!? " tanya fatin. "Eh lori ape tu ha?! " tanya mai pulak.
P.a devil senyum manis. "Tkkn kak devil tk kenal lori tu? " tanya tasha. Devil pandang satu sama lain lalu berfikir.
Ting!
Tetiba satu benda muncul dkt kepala diorg. "I-itu bukan.... "
"Itu lori staf artist kita!! " jerit devil serentak. P.a devil senyum puas. Akhirnya devil ingat.
"Ok kalau mcm tu, dh ingat kn? Jadi-"
Pritt!!
"Ok kak devil kasi kebenaran dh! bwk masuk semua brg!! " jerit alia setelah meniup wisel dia.
Lalu pagar rumah devil terbukak dan, ramai org yg devil kenal keluar dari 3 buah lori tu. Yg merupakan orang staf artis yg tolong sediakn devil kalau ade ape ape seperti majlis, anugerah, comeback ke ape ke.
Mcm tu.
Staf staf devil mengeluarkn brg brg makeover, contohnya seperti brg brg make-up, kuku, rambut, skincare, nk katakn brg brg yg ade kt salon la.
Devil makin terkejut.
"Yak yak yak!!! " jerit devil untuk halang tapi p.a devil dh tolak devil masuk ke dalam rumah, ke dapur rumah.
Devil masih jerit jerit untuk halang staf staf dia yg bawak brg seperti ini 👇👇masuk ke dalam rumah.
YOU ARE READING
[C] TENGKU KGDVL S2
Teen FictionKisah tentang king yang mahu tebus kesalahan mereka yang tak disedari kepada devil iaitu isteri mereka yang sah. Demi jumpa dan dapat anak dan isteri mereka semula, mereka sanggup buat apa apa sahaja. ps. sila baca book 1 terlebih dahulu supaya tia...