Is it better to speak or to die?
"היער הזה נראה מפחיד" בל מלמלה בלחץ לאחר שירדו מן המכונית.
"אני בטוח שהמון אנשים מתו פה" שון אמר וצחק,גורם לבל לפחד יותר.
"קדימה" הוא זירז אותה לאחר שהוציא את התיקים מהמושב האחורי.
"איפה הוא אמור להיות בכלל?" היא שאלה בבלבול ושון הרים את המפה שהחזיק בידו.
"אנחנו נמצאים פה" הוא אמר והצביע על המקום במפה.
"הפגיון פה" הוא המשיך והעביר את האצבע שלו לאורך המפה עד שהגיע אל אמצע היער.
"זה מסע של בערך יומיים" הוא אמר והיא הנהנה.
"תפקחי את העיניים היפות שלך בל,מסוכן פה" הוא אמר בארסיות ונכנס אל היער כשהנערה המפוחדת צמודה אליו.
בגיהנום ישב סמאל לבדו,הוא לא ידע לאן לוציפר הלך,אך הדבר היחיד שנותר לו לעשות הוא להסתכל על המראה הגדולה שהציגה לו את דמויות חבריו,החברים שנכנסו ליער בשביל להרוג אותו.
"מה יקרה אם הם יצליחו?" הוא מלמל לעצמו.
"אתה תישאר בגיהנום לנצח בלי יכולת לצאת,תשלוט איתי על הגיהנום לנצח" לוציפר הופיע מאחוריו וגרם למלאך לקפוץ בבהלה.
לפתע הרעיון להרוג את סמאל נשמע מפתה מתמיד,עכשיו הוא יכול ללכת ולחזור מתי שירצה,אבל אם יעזור לשני הנערים להרוג אותו,הוא יהיה חייב להישאר איתו לנצח ולוציפר לא יהיה בודד עוד.
"תיזהר" בל צרחה כששון דרך על חוט אחת המלכודות שביער.
"אם לא תיזהרו יותר,מישהו עלול למות היום" לוציפר הופיע מול הנערים המבוהלים,עוצר את החץ שכמעט ופגע בליבו של שון.
"מי אתה?" בל שאלה ונפלה על הרצפה כשניסתה להתרחק ככל שביכולתה מהגבר שהופיע מולם.
"אשמאדי,בליעל,נסיך האופל,יש לי הרבה שמות" לוציפר ענה בהתחכמות ובל קיווצה את עיניה.
"לוציפר" היא מלמלה.
"ויש לנו מנצחת" הוא צעק וזייף רעש קהל ברקע.
"תתרחק ממנה" שון קפץ להגנתה של בל שעדיין הייתה על האדמה,מטרים ספורים מהשטן.
"תרגע תרגע" לוציפר ביטל את הגנתו בתנועת יד פשוטה.
"אני פה לעזור לכם" הוא אמר בפשטות,בוחן את ציפורניו השחורות.
"לעזור לנו?" שון שאל בבלבול,עוזר לנערה לקום.
שון ובל התרחקו כמה צעדים אחורה,מנסים ליצור פער בינהם לבין השטן.
"אויש תרגעו,אתם לא יותר טובים ממני" לוציפר אמר וצחק צחוק גדול.
"אתם הולכים להרוג את החבר הכי טוב שלך ואת הבחור שאת אוהבת" השטן אמר והוא יכל לשמוע את המחשבות שהחלו לרוץ בראשם של השניים.
עיניו האדומות ננעצו בעיני הדבש של שון,שפחד עבר בגופו.
"למה שתעזור לנו להרוג את לוק?" שון שאל בסקרנות,לא מבין מה עניינו של השטן בדבר.
"יש לי את הסיבות שלי,עכשיו קדימה ילדים,דרך ארוכה לפניכם" הוא אמר וצחק,נראה בעינהם כמטורף.
YOU ARE READING
little angel of death
Fantasyהוא הרגיש פגוע,הוא הרגיש שבור,הוא הרגיש תיעוב עצמי,סלידה,הוא הרגיש נטוש,לא שווה כלום. הוא לא ידע איך הוא יצליח להמשיך בחייו עכשיו,כשמלאך המוות שוכן כלכך עמוק בליבו,מציף רגשות שלא צפו כבר שנים ארוכות כשהיה לבדו בעולם,והוא ידע,טום ידע עמוק בליבו גם אם...