A Jsme Doma

416 31 0
                                    

,,Seš v pohodě?" Zeptal se mě Rocket hned, jak jsem vešel do haly, kde stála konstrukce cestovací plošiny.

,,Jo. Neřeš mě Jo? Dík. Tak jak jste na tom?" Odpálkoval jsem mývala, který si po mých slovech mumlal dost neslušná slova pod nos.

,,Docela dobrý. Plánuju, že tak za dva dny bychom to zprovoznili." Oznámil mi Tony a já přikývl.

,,Steve? Co jste si s Thorem udělali. Už zase?" Zeptal se mě Tony, zatímco šrouboval dva díly skládačky k sobě.

,,Nic." Odpověděl jsem lhostejně a sešel schody, které vedly na plošinu.

,,Jo. Tak to říkej někomu jinýmu. Poslouchej mě. Já chápu, že je to teď pro všechny těžký, ale když se tu budete dohadovat jak dva malý kluci, akorát to všechno bude horší."

,,Pff. Děláš, jako kdybych se někdy  dobrovolně s někým hádal."

,,Jenom říká, že jsme se všichni změnili. A teď si na sebe musíme znovu zvyknout. Nic víc." 

,,Tak co? Jak jste na tom?" Zeptala se Nataša, která přicházela i s Bennerem do haly. 

Pohled na tenhle zamilovaný pár byl doslova k popukání. Ostatně jako vždy. Nataša, úplně obyčejná agentka a vedle ní dva metry zeleného monstra. Nataša vedle něj vypadala jako malinká holčička.  

,,Jde to. Už pomalu dokončujeme." Křikl na ně Tony.

,,Pauza na oběd. Tak pojďte. Jídla je dost." 

,,A najde se tam i něco ostřejšího?" Zeptal se Thor, který se odněkud zjevil.

,,Žádný chili jsme do jídla nedávali, ale podle mě by se našlo."

,,On myslí jako k pití." Opravil ji Scott a on jen souhlasně mrkl.

,,No. My jsme tady od jídla a kvůli tobě tu nebudem zaměstnávat ještě barmana." Objasnila mu situaci Nat a on jen nechápavě zakoulel očima. Když jsme se přesouvali do jídelny, nezapomněl do mě strčit. 

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Pohled Luny

,,Takže lidi. Jsme na konečný." Oznámila jsem jim v metru a dala jim tím pokyn, aby se připravili na výstup.

,,Počkej, ale konečná je až za pět zastávek." Zkonstatovala Mantis nechápavě. Dobře.

,,Prostě na týhle zastávce vystupujem, protože je nejblíž velitelství."

,,A to to nemůžeš říct takhle?"

,,Jo můžu, ale nenapadlo mě, že mě budete brát tak vážně."

Když jsme vystoupili z metra, byli jsme cca kilometr a půl od velitelství. Museli tu metro udělat nově, protože když jsem sem jel naposledy, šla jsem jen ten kilák a půl přes pole a byla totálně poštípaná od komárů. Viděla jsem v dáli střechu velitelství a rozběhli jsme se k němu.

Ta budova byla stále stejná. Moderní, hodně rozsáhlá a velmi dobře střežená. Kdybychom se do ní chtěli dostat bez vstupek, neprošlo by nám to. Ale teď jsme je nepotřebovaly, protože nejsme vidět. Všichni byly naprosto unešeni z velitelství, protože tak velkou budovu ještě nikdy neviděli.

Bez povšimnutí jsme vklouzli dovnitř.

,,No ty kráááso! To je kolos!" Nad Peterovy slovy jsem se musela pousmát.

,,Jo. Je to docela velká budova. Jsou tady kanceláře, dvě velké haly, kde zkouší různé přístroje, observatoř, laborka, tělocvična i byty pro zaměstnance." Vysvětlovala jsem, zatímco jsme procházeli všemožnými chodbami.

,,Taky jsi tu bydlela?" Zeptala se mě Lara, stále probíhající chodbami.

,,Ne. My. Teda já jsem bydlela, v té době ještě nedostavěné čtvrti, která byla krásná. Měli jsme byt až v horním patře, takže i krásný výhled."

,,Měli?" Zeptala se Lara.

,,Jo. Já a můj bývalý přítel." Vysvětlila jsem jí velmi stručně.

,,Nikdy jsi nám o něm neřekla." Zarazila se sestřenka.

,,Jo. Není o čem mluvit. On něco chtěl, já něco chtěla, pak se do toho přimotal tvůj tatínek a to byl konec."

,,Počkej. Počkej počkej. Ty jsi měla něco s mým otcem? No fuj." Oklepala se a všichni mi věnovali tázavý pohled.

,,Nene. Jen že se vydával za Álfheimského korunního prince a měla jsem si ho vzít. Nic víc."

,,A vzala?" Vykřikla zděšeně.

,,Ježišmarja ne! Buď v klidu. Jenom, že díky Lokimu už nejsme spolu. Jinak nic."

,,Aha. Tak to mě mrzí."

Konečně jsme dorazili do patra, kde se nacházeli kanceláře. Otevřela jsem velké dveře vyplněné mléčným sklem a všichni jsme před sebe jen nechápavě zírali.

Tak já doufám, že se vám kapitolka líbila. A co že to před sebou viděli?

Vaše Lucye007

Královna ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat