Část 18

412 27 0
                                    

,,Myslel jsem, že tě už nikdy neuvidím."

,,Jo no, babička si to myslela taky, "

,,Já jsem si to myslela? Kdy?" ptala se mě zaskočeně.

,,To je jedno. Stejně si myslím, že by jsi to neměla řešit, protože už takhle porušujeme hodně pravidel, která se týkají cestování časem." dpověděla jsem jí a ona jen souhlasně přikývla.

,,Teď je důležitý Éter, "

,,A také to, aby jsi se dostala v bezpečí do vaší doby. Potřebuješ oblek, jako má tvůj otec. Hmmm. Ale kde ho vzít,"

,,Tak jí ho vyčaruj,"

,,Pokud by to šlo, mohla bych to udělat i sama, ale potřebuji identickou kopii a tu vykouzlit ještě neumím. Měla jsem teď od magie docela dlouhou pauzu," vysvětlila jsem oběma.

,,Dobrá. Stůj klidně," vyzvala mě a já udělala přesně to, co mi řekla. Během pár sekund jsem na sobě měla Cestovací oblek a byla připravena čelit nástrahám Země Kvant.

,,Mám ho. Mám ho," křičel mýval, který běžel s onou injekcí v ruce a za ním se hnala kupa stráží.

,,Nestihl jsem ti toho tolik říct," otočil se Thor na babičku, která v naprostém klidu stála ve své komnatě a sledovala dění kolem sebe.

,,Kdo to je," zeptal se udýchaně Rocket a čekal na odpověď, které se mu však nedostalo.

,,Synchronizace," křikl Thor a všichni jsme si zapli hodinky.

,,Ahoj," rozloučili jsme se s Friggou a opět nastal ten moment, kdy vůbec nevíte, co se kolem vás děje.

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Královna ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat