6. Kapitola

12 1 0
                                    

Vzbudila jsem se asi okolo deváté ráno. Takový ranní standart.
Vyhrabala jsem se z postele a odemkla potichu dveře.
Warren spal na zemi.

To byla ta rána, co se mi zdála ve snu.

Potichounku jsem proťapkala k němu a zakryla ho dekou, která z něho spadla. Nebo teda on vypadl z ní.

Nechtěla jsem ho budit tak jsem se, co neopatrněji přesunula do kuchyně dělat snídani. Samozřejmě ranní kávu.

Začala jsem smažit vajíčka a vařit vodu na dvě kávy. Když cvakla konvice, tak se vzbudil a rychle vyskočil do sedu a okamžitě se chytnul za hlavu.
Nachystala jsem mu vodu a prášek a podala mu to.

,,Dobré ránko opičko." Zasmála jsem se na jeho účet. Asi mu je hodně zle.

,,Dobré. Proč jsem spal na zemi?" Zašklebil se, když si to uvědomil.
,,Asi jsi v noci spadl." Mykla jsem rameny. ,,Asi z té sexuální frustrace, kterou si mi uštědřila." Zachechtal se.

Jen jsem zakroutila hlavou a šla pro snídani.

,,Ty jsi bůh!" Spolknul první sousto vajíček. Říkala jsem, že umím vařit.

,,A k tomu předvčerejšku," upila jsem si kávy. ,,vysvětlíš mi to?"
Chvilku přemýšlel a nic neříkal. Šlo na něm vidět, že je nervózní.
Napil se, nadechnul se a říká: ,,Hele, není v tom nic složitýho. Líbíš se mi, ale jsi moje šéfka a navíc nejsem vztahovej tip. A hádam, že ty nejsi úletovej.'' Vykomolil ze sebe asi po třech minutách.

Jen jsem kývla hlavou, jako že to chápu.

,,A využívat tě nechci.'' Kouknul do svého talíře trošku smutně.
.
.
.
.
,,Warrene?'' Zavolala jsem na něj z koupelny. Odpovědi se mi dostalo jen pouhé mhh?
,,Musím jít nakoupit, tak mám tě hodit domů nebo pojedeš se mnou?'' Zeptala jsem se ho. Je asi jedenáct dopoledne a  klučina se nějak nemá k odchodu. Nevadí mi to, ale jen je mezi náma vzduch napětí, který by se dal krájet.

,,Klidně ti s nákupem pomůžu, ale jestli mi slušně říkáš ať už táhnu, tak jdu.'' Zasmál se a opřel se o futra v koupelně. Zíral jak se maluju.

,,Jsi pěknější bez toho.'' Pousmál se.

Maluju se úplně decentně. Ani makeup nenosím, ale jsem vedoucí z jedné nejúspěšnějších firem v celém New Yorku, tak musím vypadat  reprezentativně.

,,Tvou pomoc s nákupem beru. Nemám tady absolutně nic, takže toho bude hodně.'' Uchechtla jsem se.
,,Samozřejmě nenechám křehounkou dámu táhnout těžký nákup.'' Opětoval mi stejné uchechtnutí, objal mě okolo pasu a položil si hlavu na mé rameno.

Bylo to trošku divné.

Rychle se, ale zase odtrhl a jen vydechl prosté promiň.

,,Určitě nejsi vztahový tip?'' Pokusila jsem se odlehčit velmi trapnou situaci vtípkem ala Dahlie.

,,S tebou možná i jsem.''

Válka s WarrenemKde žijí příběhy. Začni objevovat