- E tatal meu...
-Huh?!
-Imi pare rau...
-Hyun Seung! Asta e imposibil! Mereu mi.ai spus ca tatal tau este o persoana buna. Tu doar il confunzi. Ce ma fac acum? Nu il pot lasa asa.
-Nu ai nici o ruda apropiata?
-Umm...sora tatei, matusa HaNa. Dar ea locuieste in Seoul.
-Asta nu conteaza. Granita dintre Coreea de Nord si Coreea de Sud e la cativa kilometri de aici. Daca ne grabim, vom ajunge
***
Ajunsesem la granita. Parea imposobil de traversat, fiind pazita de cativa gardieni, insa am asteptat momentul potrivit si am reusit. Nu puteam sa cred ca eram in Coreea de Sud din nou.
Am mers pe jos aproximativ 2 ore pana am ajuns la o linie de tren. Una din statii era capitala Seoul, asadar am urcat. Hyun Seung a coborat la una din primle statii. Indreptandu-se catre familia sa. Ramasesem singura.
Dupa cateva ore trenul ajunsese in gara. Controlorul tocmai verifica biletele asa ca m-am grabit catre usa din spate.
Stiu ca matusa mea locuieste singura, intr-un apartament de langa gara. Imi amintesc asta pentru ca atunci cand eram mica si locuiam cu tatal si matusa mea la Seoul, mereu eram trezita in toiul noptii de cate un tren.
Am intrebat cateva persoane ce locuiau in zona daca o cunosc pe Shin Ha Na, afland unde locuieste mai exact.
***
Apas pe sonerie. Matusa imi deschide repede usa. Locuind singura, nu prea are musafiri.
-Ji Eun? Ow, esti chiar tu! Aigoo, dar ce cauti aici?
-Eu..trebuie sa iti spun ceva...
*1 an mai tarziu*
-Ji Eun? Ji Eun! Trezeste-te!
-Aish...ce s-a intamplat matusa HaNa?
-Trebuie sa vorbim.
-Vreau sa dorm
-JiEun!
-Aigoo. Despre ce vrei sa vorbim?
-JiEun. Ai 21 de ani si inca nu ai un loc de munca stabil.
-O sa-mi fac. Acum te rog...
-Ji Eun!
-Imi spui cand ma trezesc.
-Ji Eun!
-Bine...zi.
-Am discutat cu o colega de munca si a spus ca are un loc de munca pentru tine.
-Un loc de munca?
-Prietenul ei este un regizor renumit. Tot ce trebuie sa faci e sa il ajuti cu recuzita. Astazi la ora 7:30 trebuie sa fi acolo daca vrei locul asta de munca.
Dupa ce mi.a spus toate aceste lucruri, matusa HaNa a coborat sa pregateasca micul dejun.
Un loc de munca nu suna rau. Cred ca voi accepta. E 6:00, asadar incep sa ma pregatesc. Parul il prind intr-o coada la spate.
Aleg din sifonier niste colanti negri si un tricou alb simplu. Dupa ce iau micul dejun ma incalt si ies pe usa. Matusa mi-a dat adresa exacta.
Am ajuns in fata unei cladiri mari. Inauntru erau fel si fel de plante amenajate.
Regizorul Lee soseste si el dupa cateva minute.
.
.
.
- De ce vrei acest job?
-Am nevoie de un loc de munca stabil, platit bine.
-Spune-mi despre tine.
-Numele meu e Ji Eun. Am 21 de ani. Locuiesc impreuna cu matusa mea intr-un mic apartament. Sunt pasionata de regizarea filmelor de cand eram mica si as fi incantata sa va ajut cu orice mi-ati cere.
-Imi place aptitudinea ta. De maine poti incepe sa lucrezi aici. Tot maine il vei intalni pe cel mai de increde actor pe care il cunosc.
-Serios?! OMO! Multumesc mult, spun facand o placaciune.
CITEȘTI
Army (Exo/Kpop)
Fanfiction{Kpop fic} Ji Eun a crescut visand. Tot ceea ce isi dorea era o viata linistita, insa universul i-a oferit exact opusul, punand-o la incercari groaznice. Dupa ani de chinuri si suferinta, oare va gasi o raza de fericire?