Capitolul IV

948 69 1
                                    

-Unde e Nathan? Huh?

-Linisteste-te, doar odihneste-te.

Vocea aceasta...imi pare cunoscuta. Imi ridic privirea. Era Hyun Seung.

-Hyun Seung! Mi-a fost dor de tine.

- Nu te mai forta sa vorbesti. Odihneste-te

-Hyun Seung...ce s-a intamplat?

***

-Vreau sa plec de aici!

-Stai calma.

-Hyun Seung. Tu nu te-ai saturat de...tot?!

-Yaa! Ce ai de gand?

-Eu...o sa plec si nu imi pasa ce are oricine de zis despre asta.

-Ji Eun! E ceva serios, ce ti-a venit dintr-o data?!

-Dintr-o data?! Ma gandesc la asta de cand am venit aici.

M-am ridicat si am pornit spre camera mea. Aveam de gand sa imi fac bagajul, insa, tocmai mi-am amintit...nu am asa ceva. Nu stiam ce era in mintea mea. N-aveam idee cum sa parasesc Coreea de Nord. Dupa cateva minute de uitat in gol am plecat. Parasisem cladirea. Sper, ca nu m-a vazut nimeni. Ma tot gandesc la ceea ce am facut cand am venit aici. Nici nu mi-am luat ramas bun de la tata. Au trecut aproape 4 ani de cand nu l-am mai vazut. Voi merge intai acasa, il voi lua pe tata si vedem noi ce facem.

Dintr-o data am auzit instructorul strigandu-mi numele, m-am uitat in urma pret de cateva secunde apoi am marit pasul.

***

Ce ar trebui sa fac acum? N-am telefon, dar, chiar daca as fi avut, nu aveam pe cine sa sun. Unde este tata? De fapt, unde sunt eu? Merg drept inainte pana ajung pe o alee ingusta unde nu era picior de om.

Simt cum cineva imi atinge umarul. Tresar.

-Ji Eun!

-Hyun Seung? Ce cauti aici?

-Aveai dreptate. Nu merita! Te-am urmarit pana aici. Ugh...Ji Eun? Unde suntem?

-Aleea asta imi pare cunoscuta.

Merg in continuare pe alee pana cand ajund la o casa micuta, cu gard de lemn, vopseaua stearsa. In sfarsit eram acasa. Nu s-a schimbat nimic de cand am plecat. Poarta curtii era incuiata, asadar am fost nevoita sa sar gardul. Hyun Seung ma urma. Usa casei era descuiata, ceea ce era ciudat. Am apasat sfios pe clanta si am pasit inauntru. Parea ca nu este nimeni acasa dar cand m-am apropiat, l-am vazut pe tata, se sprijinea cu o mana de pat si pe cealalta o tinea in zona inimii. Era cu cineva necunoscut mie.

Hyun Seung m-a tras intr-un colt, pentru a nu ma vedea acea persoana. S-a auzit un tipat ascutit urmat de o bubuitura. Am simtit un lichid cald la picioare. Era un lichi rosu... Am fugit afara. Nu vroiam sa stiu ce s-a intamplat. M-am asezat pe strada luandu-mi fata in palme, lasand lacrimile sa navaleasca asupra obrajilor.

-Ji Eun, trebuie sa iti spun ceva.

-...

-Acea persoana este...

-...

-Este tatal meu.

Army (Exo/Kpop)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum