-SungGyu!
Imi rotesc privirea si ii vad pe Ji Eun, pe regizorul Lee si pe Woo Hyun. Woo Hyun?! Ce cauta fratele meu aici?!
-Nemernicilor! Ce faceti aici abea acum? Stiti cat timp v-am asteptat singur?! Aproape o zi!
-SungGyu, am plecat acum o ora...a spus Ji Eun.
-Pentru mine au fost zile intregi! In plus, ce cauta Woo Hyun aici?
-Este unul dintre personajele secundare ale dramei pe care o filmam acum, mi se adreseaza regizorul Lee. Ah, asa-i, nu v-am facut cunostinta. Ji Eun el e Woo Hyun, fratele mai mic al lui SungGyu si unul dintre cei mai simpatici actori pe care ii cunosc. Woo Hyun, ea este Ji Eun. Mana mea dreapta.
Ji Eun i-a strans mana fratelui meu si la privit in ochi, schitand un zambet. Dezguztator! Am trecut prin fata lor spunandu-le sa se grabeasca.
/Perspectiva lui Ji Eun/
Dupa ce regizorul mi-a facut cunostinta cu Woo Hyun, i-am intins mana nesigura, deoarece imi era teama sa nu semene cu fratele sau mai mare la comportament, insa acesta mi-a strans mana si mi-a zambit, schitand si eu un zambet la randul meu. SungGyu ne-a privit insistent, apoi a trecut prin fata noastra, distragandu-ne atentia si spunandu-ne sa ne grabim.
L-am urmat pe el si pe rehizorul Lee pana la masina regizorului. Acesta s-a urcat la volan, SungGyu s-a asezat pe locul din fata, de langa regizor si Woo Hyun s-a asezat in spate. Fiind singurul loc ramas, m-am asezat langa el.
Am vorbit despre diferite subiecte cu Woo Hyun. SungGyu ne privea cu dispret.
-Vreau sa stau in spate! Nu-mi place aici, intervine acesta
-Dar tie nu-ti place in spate. Nu te-am vazut niciodata sa stai acolo. Tu adori locul din fata, a adaugat regizorul.
-Acum nu-mi mai place!
Acesta a oprit masina, pentru a realiza schimbul de locuri dintre SungGyu si Woo Hyun.
/Perspectiva lui SungGyu/
Vorbesc! De ce vorbesc? Trebuie sa fac ceva.
-Vreau sa stau in spate! Nu-mi place aici.
Regizorul a oprit masina pentru a ma muta in locul lui Woo Hyun. Pentru prima data in viata mea am fost gelos. Nu pot sa cred ca am fost gelos!
Tot drumul a fost linistit. Am ajuns la filmari. Woo Hyun a coborat primul din masina si s-a dus catre o fata. Aceasta l-a sarutat pe obraz. Oare ea este fata despre care imi povestea mereu Woo Hyun?
Merg sa aflu. Ji Eun ma urmeaza. Cand fratele meu ma vede, o ia pe fata de mana si se indreapta spre mine si Ji Eun
-Sa va fac cunostinta! Ea este prietena mea, MinJi. Ei sunt fratele meu SungGyu si prietena lui Ji Eun.
-Poftim?! Striga Ji Eun.parea ca incearca sa-si mentina calmul, insa nu prea reusea. Eu ajut cu filmarile. Nimic mai mult. Ma bucur sa te cunosc MinJi.
MinJi parea o fire ingamfata. Nu a bagat-o in seama pe JiEun. Se holba la mine. Probabil vroia sa-i intind mana...insa daca nu am facut asta cu Ji Eun, nu o voi face nici cu MinJi.
CITEȘTI
Army (Exo/Kpop)
Fanfiction{Kpop fic} Ji Eun a crescut visand. Tot ceea ce isi dorea era o viata linistita, insa universul i-a oferit exact opusul, punand-o la incercari groaznice. Dupa ani de chinuri si suferinta, oare va gasi o raza de fericire?