Capitolul II

1.3K 83 4
                                    

Eram pregatita sa imi trag mana si sa o iau la fuga dar imi ridic privirea. Era Nathan.

-Nathan, ce cauti aici? Nimeni nu are voie aici, decat daca vrea sa isi traisca cosmarul

-Viata mea e plictisitoare, vreau sa fac ceva cu ea, m-am inscris mai devreme, vom fi colegi

-Nathan, asta nu e o gluma.

-Stiu ce e bine si ce nu pentru mine. Sunt suficient de matur sa iau propriile decizii.l

-Dar...nici nu stii in ce te-ai bagat. Anuleaza, anuleaza tot pana nu te vor prinde

-De ce te agiti asa?! E alegerea mea si o voi duce la capat, spuse acesta plecand nervos, trantind usa.

M-am uitat in gol un timp, pur si simplu nu puteam sa cred ce mi se intampla. Mi-am continuat drumul. Ajunsesem in fata unei usi de lemn. Am tras aer in piept si am apasat pe clanta. Era o incapere mica cu un birou si un dulapior. In fata biroului era o doamna. Buzele ei erau rosii, bine conturate si avea bucle mari, aranjate. Se uita cu ura,de parca mai trebuia sa fi facut ceva.

-Tu...nu stii sa bati la usa?

-Imi pare rau.

-Cand vorbesti cu mine nu ai dreptul sa ma privesti in ochi. Privirea in jos! Cine esti si ce cauti aici?

-Tatal meu m-a inrolat in armata si...

-Ah, cazul special, ar trebuii sa fi tare fericita ca tatal tau nu a fost omorat penntru ceea ce a facut. Dute in camera 13, fiind singura fata de aici, normal, vei impartii camera cu cinci baieti. Maine la ora 6:00 esti aici pentru a te inscrie in baza de date si pentru a iti da programul. Ah, eu voi fi unil din instructorii tai, Kim Hyo Rim. Atat pentru astazi.

Am apucat cheile pe care mi le-a dat in caz ca nu era nimeni in camera si am pornit spre scari. Toate usile erau la fel, numerele camerelor erau sterse si nu imi puteam da seama care este cea cu numarul 13. Dintr-o data se aud pasi dinspre scari. Il vad pe Nathan, intra intr-o camera fara a ma privii. M-am asezat intr-un colt, speram ca cineva va veni si imi va spune care este camera. O usa se deschide si aud o voce cunoscuta.

- Ai de gand sa intri?

-Nathan, in ce camera vei sta?

-In...asta.

-Ce numar este?

- 13.

La auzirea acestora m-am ridicat si am intrat in camera. Era o camaruta mica, cu un singur pat de trei persoane. Nu stiu cum voi imparti asta cu cinci baieti. M-am asezat langa caloriferul amortit, arajandu-mi gandurile, dar somnul m-a cuprins.

.

.

.

- Numele

-Shin Nathan

- Varsta

- 18 ani.

-Ia un loc si completeaza fisa asta, apoi esti liber. Cine urmeaza?

-Eu...

- Numele

- S...Su...Min! Baek! Baek Su Min.

-Varsta.

- 16 ani.

- Completeaza asta.

.

.

.

Eram pe hol in ultima zi in care ma mai puteam bucura cat de cat de viata. De maine incepeam oficial antrenamentul. Gandurile imi sunt tulburate de Nathan:

- Su Min? Ha, de cand asta e numele tau?

- Shh...doar ce credeai? Ca voi ramane aici? Daca spun numele real ma vor gasii daca fug.

-Crezi ca nu te vor cauta acasa?

- Asta e ideea, nu voi merge acasa. Voi fugii pur si simplu. Nimeni nu va mai auzi vreodata de mine.

*Flashback end*

_____________________________________________________________________________

 

Army (Exo/Kpop)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum