5. fejezet

790 41 5
                                    

Az apám nem volt elragadtatva az ötlettől. Számára fennáll az a koreai szokás, hogy lányok és fiúk felügyelet nélkül nem lehetnek együtt. Egy teljes órámba telt mire a vita végére értünk, egy nagyot legyintett, és elviharzott, még morgott valami olyasmit, hogy most dühösen be kell mennie, dolgozni.

Siwonnal szerettem volna beszélni, de szerda este nem ért rá, én meg csütörtök este nem fogok, mivel a barátjával leszek a rádióban.

Annyi kételyem volt ezzel az egésszel kapcsolatban, konkrétan olyanokkal akar összezárni az igazgató, akikkel rohadtul nem jövök ki. Bár vannak szebb, jobb pillanatok, de sajnos fogalmam sincs, hogy hogyan kezeljem őket, de valamit ki kell találnom.

Csütörtökön végre beléptem a KBS stúdiójába, persze apám kíséretében.

- Szerbusz, Ryeowook-ah – üdvözölte az apám.

- Jó esté uram – hajolt meg. – Köszönöm, hogy a lánya elfogadhatta a meghívásomat.

- A Super Junior rádióműsora a legsikeresebb, naná, hogy egy ilyen műsorba örömmel szerepel – veregette meg a hátát. – De azért én is kint leszek.

- Mi van, apa? Felügyelet – mosolyogtam. Ezt a szokását nagyon utáltam, hogy úgy kezelt, mint egy gyereket, ezzel egy picit elkésett.

- Hallani akarom a kérdéseket, és a válaszokat – válaszolta.

- Úgy tudom, a kérdéseket magad ellenőrizted? – fontam karba a kezem.

- Igen, de a pici szádat nem tudom – pöckölte meg a homlokomat. Istenem, milyen megalázó. – Kint leszek!

- Ne nevess! – fordultam a kuncogó Ryeowook felé.

- Oké, üljünk le – kérte, de az arcán ott táncolt a mosoly.

A fejemre tettem a fehér fejhallgatót, és beállítottam a mikrofont magam elé. Fura érzésem volt, hogy élő műsorban vagyok, mégis kamera vesz, így lesz a rádiónak archívuma.

Jó estét minden hallatóinknak. Kim Ryeowook vagyok, és a Kiss the Radiot hallgatjátok!

Mai vendégünk a kora ellenére rendkívül népszerű, és fantasztikus R'N'B énekesnő Maya Taylor!

Sziasztok

Köszönöm, hogy elfogattad a meghívásunkat.

Örömmel tettem.

Szombaton volt a bemutatkozó koncerted. Hatalmas sikert arattál, mi vezetett erre, hogy ezt a pályát választ?

Már nagyon fiatalon, öt éves korban lettem szerelmes a táncba. A szüleim ki voltak akadva, hogy úgy mozog ez a gyerek, mint egy rongybaba - „nevetés" – Nyolc évesen, pedig már megnyertem Amerikában a Superstar műsort.

Ezek szerint senki sem tanított táncolni, vagy énekelni?

Senki, de nem is kellett, hisz valószínűleg a zene iránti szeretettemet az apámtól örököltem. – „mosolyogtam ki az üvegen keresztül figyelő apámra"

Az a pletyka járja, hogy nálunk fogod kiadni a következő albumodat?

Igen, így van. Leszerződtem a Bit Hit Entertaimenttel – „nem mondhattam ki a JYP-t, direkt megkért rá az igazgató, mert akkor a nagyobb céget reklámoznám vele"

Miért pont őket választottad. Úgy tudom, hogy a nagyobb ügynökségek is megkerestek?

Nem voltam jártas a K-pop iparban, ezért miután utána néztem, a Big Hit fogott meg azzal, hogy ők a Hip-Hop irányzatra fekszenek rá, és én abban érzem otthon magam.

Földre szállt... (BEFEJEZETT) Jungkook FFOù les histoires vivent. Découvrez maintenant