Arra sem volt időm, hogy megreggelizzek, mert már reggel hatkor ébresztettek minket. A srácok is úgy bújtak elő, hogy egymásnak mentek. Valamikor hajnalban feküdtünk le aludni, addig gyakoroltunk, és néztem, ahogy az EMA-ra készített produkciójukat gyakorolják. Gyors zuhany, én kezdtem. Felöltöztem, és már indultam is a portára. Egy vékony, szemüveges férfi várt rá. Fehér pólót és fekete farmert viselt.
- Miss. Maya Taylor? – nyújtotta a kezét tökéletes angol kiejtéssel. – Mamoru Nakamura vagyok. Mr. Bang Si Hyukkal megbeszéltem a mai fotózását.
- Igen, értesített róla. Hol lesz? – érdeklődtem.
- Hirano Wardon van egy nagyobbacska stúdióm – közölte. – A kisbusszal jöttem, mert említettek nekem bizonyos potyautasokat? – kacsintott mosolyogva.
- Igen, a srácok mindenáron velem akarnak jönni. Szoktató tábor – vontam meg a vállam.
- Semmi akadálya, amennyiben csendben lesznek – válaszolta. – És merre vannak?
- Szerintem még készülődnek – feleltem.
- Itt vagyunk! – szaladtak be az előtérbe.
- Jó reggelt – hajoltak meg. – Elkísérhetjük Maya-ssit? – kérdezte Namjoon angolul.
- Igen, de csak egy feltétellel, ha csendben lesznek a fiatalurak – közölte.
- Mit mondott – rángatta Jimin. – Nem sok mindent értettem az igenen kívül.
- Mehetünk, ha csendben leszünk – fordította Namjoon.
- Lesz svédasztal, de a kis hölgy eléggé igénybe lesz véve egész nap – közölte. – Mehetünk a kocsihoz?
- Természetesen – feleltem. – Indulhatunk? – fordultam a srácokhoz.
Az út legalább fél órás volt, és egy kétszintes fehér épület alatt parkoltunk le. Bent egy nagy teremben már hatalmas sürgés-forgás volt. A fehér vászon és a lámpák már be voltak állítva. Egy állványon ruhák lógtak, az asztalon kiegészítők.
- Mi a koncepció? – néztem a vastag láncokat, és extrém nagy ékszereket.
- Vadság – válaszolta Mamoru.
- Ez Bang PD ötlete volt? – kérdeztem.
- Elmondása szerint az új albuma kissé lázadó hangvételű, ezért arra gondolt, hogy kiaknázza a magában rejlő egzotikus külsőt – magyarázta.
- Vajon a füled a helyén marad ekkora fülbevalótól? – forgatta meg a kezében Taehyung az ékszert.
- Remélem – feleltem. – Úgy látszik itt is a külsőm számít csupán – sóhajtottam.
- Miért mondod ezt? – kérdezte J-Hope.
- Majd meglátjátok – feleltem.
- Maya Taylor, kérem, jöjjön! – kiáltotta akcentussal egy nő, az egyik öltözőből.
Az öltözőben egy fekete bőrnadrág, és egy hozzá illó vörös bőr melltartó várt, rá egy fekete mellényt. A nadrágra láncokat akasztottak, a szemeimet élénkre festették, és az ajkamra is élénk rúzst használtak fekete kontúrral. A hajamat hullámosították majd, féloldalasan feltűzték. Két nagy fülbevalót, egy arany keresztes nyakláncot nyomtak rám, és egy vörös körömcipőt kaptam. Valamint egy rágógumit.
ESTÁS LEYENDO
Földre szállt... (BEFEJEZETT) Jungkook FF
FanficMaya Taylor egy Amerikában már ismert énekesnő. Szerencsés helyzetbe született, jómódú családba, ahol mindennek tökéletesnek kellene lennie, de hiába a jólét, ha a magány a legjobb barátja. A szülei korán elváltak, az apja Dél-Koreában maradt, az an...