~Ziua Absolvirii~
-Gabi , nu îmi dai un mic sărut de la revedere?
Spune nenorocitul strâmbându-se.
Strâng din pumn uitându-mă cu ură la el și gașca lui de inteligenți.
Dominic e fiul directorului , deci scapa cu orice ! El vine și mă apucă de mână.
-Nu îmi răspunzi deci, crezi că ești în stare să mă ignori ? Cu toți știm ca ți se topesc picioarele după mine.
-Da-mi drumul! Nu m-aș îndrăgosti niciodata de un nenorocit ca tine ! Sper să nu te mai văd !
Dominic îmi dă drumul , plec de acolo imediat .
Îmi e atât de jenă, dacă nu îi spuneam Roxanei nu afla toată școala! De când a aflat el viata mea e un calvar... Farse prostești... Sentimentele mele distruse... Poate le puteam evita...
~Prezent~
Ies din sala de clasa extenuat si gata sa ascult pălăvrăgeala profesoarele.
-Bună , Gabriel .
Îl văd pe Tomas venind spre mine , chiar dacă teoretic este elevul meu suntem buni prieteni .
-Ai auzit ?
Ma intreaba Tom sprijinindu-se de perete .
-Ce ?
-Profesoarele au vorbit toata ziua despre asta , vine un nou director .
-Adica...Scorpia a demisionat?!
-Nu a demisionat, a fost concediata , aparent tatal noului director e nu stiu ce personalitate in ministerul educatiei si i-a concediat fundul aleia sa isi aducă fiul .
-Si tu de unde ai auzit toate astea?
-Eram in cancelarie si imi corectam absentele cand s-au adunat toate si m-am ascuns dupa canapea .
-Data viitoare roaga-mă pe mine sa le corectez .
Aud clopotelul trimitandu-l pe Tom la ora .
Mergeam pe hol cu capul in carnetelul meu cand ma ciocnesc de un barbat .
-Imi pare rau !
Spun ridicandu-mi privirea ... atunci l-am vazut ...Personajele
Gabriel Lorence
24 de ani
1'78 mDominic Rodriguez
24 de ani
1'85 m
CITEȘTI
ᴅᴏᴍɴᴜʟ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏʀ {ʙᴏʏxʙᴏʏ}
RomanceDupă absolvire singura dorință a lui Gabriel era sa nu îl mai vadă pe cel care îi făcuse ultimul an de liceu un coșmar. După ce absolvit univetsitatea își începe cariera de profesor de engleza... Când credea că totul e bine cineva nedorit revine în...