Capitolul 3.

3.7K 125 34
                                    

Dominic POV
Statea pe canapea gandindu-ma la ce i-am spus acum lui Gabriel . De ce sunt asa prost... mi-a scapat printre dinti ca l-am placut ... Dar de ce continui sa ma gandesc la asta ?! Urasc sa imi amintesc cum a fost in liceu ... Daca nu eram un nenorocit... Am fost atat de fericit cand am aflat ca Gabriel ma place , dar mi-a pasat mai mult de ce credeau fraieri aia... Tin minte ca dupa ce ii faceam ceva rau plangeam toata noaptea . Totusi cu timpul m-am schimbat , intr-un final am acceptat cine sunt...
Gabriel POV
E aproape miezul noptii si nu o gasesc pe Ana ... O sun putin panicat . Ea imi raspunde, in fundal se auzea muzica puternica .
-Unde esti ?
O intreb speriat auzindu-i respiratia greoaie.
-Am venit sa o iau pe Lana de la club... si cat o asteptam mi-am luat un pahar de suc si cred ca cand nu ma uitam cineva a pus ceva... Acum unul sta si cauta pe cineva in club ... pare beat... sunt prea slabita sa conduc...
-Unde esti ?
-Sunt la clubul Margarita .
-Ascundete ! Vin intr-o secunda !
E la zece minute daca o iau pe scurtături, daca alerg sunt cinci , iau un spray cu piper in caz de orice . Alergam cat puteam de repede , ceata începea sa se lase rapid . Ajuns la club o vad pe Ana stand sprijinita de perete tremurand .
Ma duc la ea luand-o in brate .
-Gata... Acum totul va fi bine...
-Gabriel...du-ma la spital te rog...
-Acum ... Unde iti e masina?
-Nu...Nu mai tin minte ...
-Voi suna un taxi , dar acum haide sa plecam de aici !
Sun un taxi , o iau rapid de mana pentru a o sprijini .
-Pleci asa repede frumusico ?
Ignor vocea de barbat din spatele meu si grabesc pasul .
-Nu m-ati auzit c*rvelor?!
Simt cum sunt tras de mana si izbit de pamant . Nu era doar un tip... erau inca doi cu el de vreo treizeci de ani . Unul o tinea pe Ana in brate... Animalele ..
-Ajutor !
Striga Ana disperata .Ma ridic rapid . Iau spray-ul si il dau in ochii celui care o tinea pe Ana si o iau inapoi . Era prea slabita sa fuga .
-C*rvar mic ! O sa platesti !
O pun pe Ana in spatele meu .
-Gabriel?
Aud o voce foarte cunoscuta . Imi intorc privirea si il vad pe Dominic venind rapid si dandu-i un pumn unuia din ei.
-Pleaca ! Ma ocup eu de ei !
Spune Dominic rasuflecandu-si manecile . Chiar nu vreau sa plec si sa il las ... Apoi vad taxi-ul nostru asteptand o urc rapid pe Ana .
-Gabi ! Stai ! Ai grija ...
Ii zambesc inchizand usa taxi-ului si plecand inapoi la Dominic . Se batea cu toti odata... Arata extenuat . Ma duc rapid si ma bag intre ei .
-Ce faci ?!
Ma intreaba Dominic furios .
-Te ajut !
Sper ca lectiile de arte martiale de anul trecut nu au fost degeaba .
In cateva minute pleaca toti trei .
-Esti bine ?
Ma intreaba Dominic .
-Da , dar trebuie sa ajung la Ana !
-Te duc eu .
-Chiar nu e nevo...
Sar nu reusesc sa imi termin propozitia ca el ma taraste intr-o masina .
-Te vei revansa acceptand sa vii maine cu mine la o cafea .
Cand am ajuns la apital Ana dormea dusa . Se pare ca tipul ii puse un somnifer puternic care isi face efectul la jumatate de ora dupa luatea lui .

Pentru cei curiosi așa arată Ana

Pentru cei curiosi așa arată Ana

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Anastasia Kosarin
26 de ani
1.69 m

ᴅᴏᴍɴᴜʟ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏʀ {ʙᴏʏxʙᴏʏ}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum