Capitolul 2

3.8K 170 3
                                    

Gabriel P.O.V
-Ah... Dominic... Te iubesc ...
-Si eu papusel... Acum...Dezbraca-te, sau vrei sa o fac eu ?
-Ahh...
Ce dracu ?! Ma trezesc panicat aproape oprindumi-se inima . Ce mama naibi visez ?
-Ce se intampla ?!
Vine Ana panicata cu o tigaie in mana.
-Ghici ce... Regret ca am acceptat sa ma uit la un film cu tine , din cauza ta am fantezii dubioase!
Ea se tranteste pe pat aruncand tigaia pe jos .
-Deci cu cine ai facut-o in vis?
Intreaba ea cu un ranjet ciudat .
-Unu la mana , nu arunca tigaia aia ca va trebui sa i-o platesc bunicii , doi la mana nu i-am vazut fata...
-Suntem colegi de apartament de ani buni, si pe langa cei mai buni prieteni de cand eram mucosi , stiu cand ma minti ! A fost barman-ul Tylor ? Colegul ala al tau sexy de la universitate?
-Termina odata! Voi intarzia la munca ! Si tu la fel !
-Calmeaza-te te duc eu cu masina !
-Ok daca spui tu .
Dupa ce ma imbrac si iau micul dejun sunt adus la liceu de Ana , si am ajuns in acelasi yimp cu noul director . Dau sa cobor din masina cand aud claxonul ca de tir al Anei .
-Nu imi dai o imbratisare ?
Spune ea iesind cu mainile deschise .
O imbratisez strans si intru .
-Iubita ta ?
Ma intreaba Dominic zambind . Nici nu ma pot uita la el de ce jenat sunt .
-Nu , doar o prietena. 
-Stii , ca director cred ca nu e ciudat sa intreb asta , ai vreo relatie ?
Sigur , ne vedem dupa sase ani si ma intrebi asta atat de direct si fara retragere , de loc ciudat .
-Nu , nu am .
Pentru o secunda am crezut ca va izbucni in ras dar apoi pe fata lui a aparut o tristete .
-Stii... imi pare rau pentru ce am facut atunci , m-am comportat ca un dobitoc... Faptul e ca si eu...te placeam... si oricat de mult am incercat sa iti spun asta ... imi era frica de ce vei spune... si ce vor spune ceilalti... Sper ca putem fi prieteni acum ca totul e in trecut...
Cred ca dorm... Ce tocmai a spus... ii placea de mine ?!
-Sigur , fara resentimente...
Spun intinzand mana , dar el ma ia strans in brate , apoi dupa cateva secunde imi da drumul jenat .
-Scuze... Eram doar usurat ca m-ai iertat si...
-Nu-i nimic ...
Dar cand am vrut sa ii mai spun un lucru dar a sunat clopotelul . Plecand amândoi.

ᴅᴏᴍɴᴜʟ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏʀ {ʙᴏʏxʙᴏʏ}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum