Gabriel P.O.V
Tabăra luase sfârșit, plecasem cu câteva zile mai devreme, durerile de cap și coșmarurile constante nu mă lăsau să mai respir. Thom îmi spuse una dintre cele mai oribile vești pe care le puteam auzi...fratele său fusese eliberat din închisoare, chiar dacă nu îndeplinise nici măcar un an întreg din sentința inițială de zece, se pare că când ai putere și bani, poți scoate și un violator abuziv de după gratii. Mă închisesem în cameră, nu înțeleg...sunt un adult...de ce mă comport că un copil care a auzit prima poveste de groază! Nu știu o alta cale...poate...chiar dacă nemernicul a făcut toate alea...încă simt că sunt atașat de el, a fost prima mea relație serioasă, primul om care mi-a oferit atingere, și ceva ce credeam că e iubire...Cel mai rău lucru este că în loc să continui să muncesc pentru cariera și viitorul meu, m-am ascuns aici, încuiat, izolat, tresărind la orice sunet, din nou, sunt un adult, nu ar trebui să mă comport așa...ar trebui să îmi infeang trauma, să mă duc să îl văd ochi în ochi, și să îi spun că nu îmi mai este frică de el, și că nu mai sunt jucăria sa...însă nu pot ... Știu că dacă l-aș vedea în fața mea, aș leșina de la panică...Tresar din nou când un ciocănit se auzi...Nu cred...Oare mi s-au părut? Fii serios Gabriel...El nu știe casa asta, nici strada pe care locuiești, in plus sunt o grămadă de oameni care se îngrijorează pentru tine! Ies din camera mea, îndreptându-mă spre ușă, mă uit pe vizor, văzându-l pe Dominic, expir ușurat, lasandu-l înăuntru.
-Ți-a mai trecut din răceală ?
Spune el ridicând o sacoșă cu medicamente.
-Da, puțin...
Spun rușinat, uitasem că îl mințisem. El intră în casă, încuind ușa, se așează pe canapea și îmi arată sa vin lângă el.
-Vino încoace, răceală este cel mai bine tratată cu iubire.
Orbit de fața sa îmi mișc corpul acoperit de o pătură pufoasă către el, el mă îmbrățișează, încolacindu-și picioarele în jurul meu.
-Gabriel...știu de ce te ascunzi...nu trebuie să îți faci griji...vino să locuiești cu mine, vei fi mereu în siguranță .
Paralizez pe câteva secunde, tremurând încet.
-Ce știi...și cât știi...
Îl întreb tremurând, el mă strânge mai tare, bagandu-si fata in parul meu.
-Nu mult, Thomas mi-a spus doar că te ascunzi de fratele său vitreg din cauza a ceva ce se întâmplase în trecut...
Stau puțin nemișcat, apoi îmi înconjor mâinile în jurul gatului lui Dominic, având nevoie de căldură altei ființe.
-Dominic...Nu i-am spus lui Thomas vreodată ce mi-a făcut...am rugat că el sa nu afle...era mic atunci, nici acum nu este tare matur, și în plus ăla e fratele lui, care la crescut aproape toată viața.
-Pot să te întreb, dacă nu e prea mult...ce îți făcuse?
Stau puțin și mă gândesc, care ar fi consecințele daca i-as povesti lui Dominic, trag aer adânc, oricum va afla singur mai devreme sau mai târziu.
-Totul se începuse după un an de relație, în acel an nu ne văzusem prea des, el învățând la alta universitate, însă după un an făceam practica in același loc, deci ne mutasem împreună, însă lucrurile nu mai erau cum au fost, niciodată nu înțelegea nu, de cate ori vroia sa facem sex, de atâtea ori făceam, uneori seri la rând, era extrem de violent, uneori ținând-o toată noaptea, chiar daca leșinam de la epuizare, el o făcea cu corpul meu inconștient, însă asta nu era nimic pe lângă ce venea, într-o zi am incercat sa ies cu niște colegi, a devenit gelos... Pot spune doar că...în seara aia...eram sigur că voi muri, mă strangulase, aproape până la inconștiență, apoi luase un cuțit și îl tot îndrepta spre mine, taindu-mă pe mâini, apoi începuse să îmi dea palme...dar se potolise brusc...nu înțelegeam, am incercat sa plec, însă când am dat să deschid ușa, acolo stăteau doi bărbați...unul cred că avea peste treizeci, iar celălalt peste douăzeci și cinci, m-au apucat și m-au târât din nou la ăla, el mi-a spus că mi-a mai adus... două...înțelegi tu...să mă satur în fața lui...să nu umblu pe la spate...a fost terifiant, pe câteva secunde sa fii la mila altor oameni, să simți acea umilință, din fericire cei doi nu erau foarte luminați, mi-au dat drumul pentru a se dezbracă, am luat cuțitul cu care Joseph mă amenința, și am putut ieși, după ce s-au deschis ancheta s-au descoperit că nu eram singura sa victimă, își bătuse fostul iubit până a ajuns în comă. Problema este însă, că tatăl său și al lui Thomas este procuror, scotandu-l doar cu zece ani, iar mama sa este CEO la o companie de jocuri mobile, deci a avut bani să îl scoată după doar un an.
Chiar dacă îi povestisem toate aste...nu îmi venea să plâng că în trecut, era că și cum i-aș fi spus o poveste...nu viața mea. Dominic se uită la mine, ochii săi fiind umpluți de tristețe, și regret că a întrebat, e o față pe care o văzusem mult prea des.
-Oribil...Să știi însă, că ce s-a întâmplat...s-a întâmplat, acum ai oameni în jur care sa te apere, iar dacă îndrăznește să se apropie măcar cu o sută de metri, mă asigur că nu mai vede lumina zilei.
Îmi bag fața în gâtul său, inspirandu-i adânc parfumul.
-Dominic...Știi ce vine după o poveste tragică?
El îngână in semn de întrebare.
-Un sărut bun.
Spun râzând , ridicându-mă în genunchi deasupra sa, stand practic în poala lui, buzele noastre se unesc imediat, începându-se un sărut pasional, corpul meu tremura încet de plăcere sub atingerea sa, în casă auzindu-se doar sunetul buzelor noastre, și ocazionalele gemete când Dominic îmi musca buza.
CITEȘTI
ᴅᴏᴍɴᴜʟ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏʀ {ʙᴏʏxʙᴏʏ}
RomanceDupă absolvire singura dorință a lui Gabriel era sa nu îl mai vadă pe cel care îi făcuse ultimul an de liceu un coșmar. După ce absolvit univetsitatea își începe cariera de profesor de engleza... Când credea că totul e bine cineva nedorit revine în...