Capitolul 4

3.1K 146 5
                                    

Gabriel P.O.V
-Cum te mai simti?
O intreb pe Anastasia care statea si se uita in gol .
-Mai bine...Multumesc atat de mult Gabriel...
-Nu trebuie sa imi multumesti , fac orice pentru cea mai buna prietena a mea . Voi suna acum la scoala sa le spun ca azi nu vin.
-Ce ?! De ce ?! Nu trebuie sa faci asta pentru mine ... Ma simt mult mai bine acum , serios ...
-Nu , nu esti bine ! Ala nu a fost un simplu somnifer , erau somnifere amestecate cu un drog .
Ma pun langa ea punandu-mi mana pe fruntea ei .
-Ti-a scazut febra .
-Ma bucur...
Spune ea inchizandu-si ochii . Nu a dormit toata noaptea... Imi iau telefonul pentru a il suna pe Dominic , atunci imi amintesc ce a spus ... Ma invitat la o cafea , adica... sunt sigur ca nu se rederea la genul "intalnire"...De ce ma gandesc la intalniri !
-Alo?
A raspuns ! Aproape scap telefonul de la soc .
-Dominic ?
-Ce s-a intamplat, Gabriel ? Te simti bine ?
Mă intreaba el pe un ton ingrijorat .
-Sunt bine , dar voi lua o zi libera , Ana nu se simte atat de bine.
-Ana e fata de ieri ?
-Da , si ... iti multumesc mult pentru ieri .
-Mi-ai multumit ieri deja de vreo cincizeci de ori ... Si in legatura cu invitatia mea , sambata esti liber?
-Sambata? Da , sunt .
-Nu stiu multe cafenele , abia am venit in oras , poate este vreun loc care iti place ?
-Martini's este o cafenea buna , cafeaua lor neagra e cea mai buna din oras .
-Atunci la noua ?
-Voi fi acolo .

ᴅᴏᴍɴᴜʟ ᴅɪʀᴇᴄᴛᴏʀ {ʙᴏʏxʙᴏʏ}Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum