Prolog

867 36 13
                                    

Billie Eilish- niby zwykła nastolatka że zwyczajnym życiem. Ma dużo przyjaciół, jest popularna, lubiana, piękna.

Kto może wiedzieć, że to piromanka i sadystka z depresją?

Tym bardziej, kto może wiedzieć, że to dziewczyna, która zabija niewinnych ludzi?

Jej plany są idealne, tak dobrze przemyślane, że robi to samo gówno od przeszło kilku miesięcy a jeszcze nikt nie wie, że za śmiercią tych ludzi stoi siedemnastolatka wyglądająca jak anioł.

Laska jest w cholere mądra.

***

-Jahseh Onfroy, lat dwadzieścia, sto sześćdziesiąt osiem centymetrów wzrostu, sześćdziesiąt dziewięć kilogramów wagi, mnóstwo tatuaży na ciele jak i na twarzy. Mieszka zaraz na granicy deerfield i downtown, łatwo go znaleźć, nikt nie ma takiego domu jak on. Jego dom jest więcej warty niż cała pensja mojej matki na całe jej życie, boże!- jęknął Drew, a ja zaśmiałam się głośno.

-Hm, łatwy cel, tak myślę. Zajmę się nim.- powiedziałam po krótkiej chwili.

Kolejna ofiara na moim koncie, myślę, że już jakaś dwudziesta pierwsza.

Pamiętam każdą ofiarę, każdą taktykę, którą stosowałam, żeby sprawić ofiarze największy ból.

W końcu największą przyjemność sprawiały tortury, kiedy ofiara cierpiała.

Jestem Billie O'Connell, mam siedemnaście lat i jestem sadystką, witaj w moim życiu.




*

Witam w nowym ff:)

1. ZANIM ZACZNIESZ CZYTAĆ: FANFICTION ZAWIERA KONTROWERSYJNE TREŚCI (DOKŁADNE OPISY PRZEMOCY, SAMO OKALECZANIE PLUS TREŚCI PRZEZNACZONE DLA STARSZYCH CZYTELNIKÓW). JEŻELI TAKIE TREŚCI SKŁANIAJĄ CIĘ DO POWTARZANIA DANYCH ZACHOWAŃ, NIE CZYTAJ KSIĄŻKI, ZA SZKODY NIE ODPOWIADAM, CZYTASZ NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ!

Naprawdę proszę, nie chce mieć na sumieniu kogoś, komu imponuje cięcie się i generalnie okaleczanie, bo to nie jest w żadnym stopniu spoko, i liczę, że każdy z was o tym wie i nie powtórzy żadnego z zachowań podanych w tej książce.

Jeżeli jednak jesteś pewna/pewny, że chcesz to czytać, zapraszam serdecznie, witaj w murderer on my mind.

5 głosów (chyba tyle uda się zebrać, jezeli nie wleci wcześniej ) i wlatuje pierwszy rozdział.

Kocham was, trzymajcie się ciepło, xx

Numbno.

murderer on my mind | xxxtentacion x billie eilish Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz