4. Kapitola

650 46 0
                                    

Mám děsný hlad,aspoň jedno sousto. Nabodla jsem vidličkou těstovinu a přemýšlela jestli jí dát do pusy. ,,Budeš tlustá ty krávo!''' zakričela na mě Ana.

Pokusila jsem se jí zahnat a pořádně se najedla. ''A běž na záchod,musí to ven!'' Přidala se Mia. Poslechla jsem jí a běžela na záchod. Jídlo z jídelny je hnusné a nedá se jíst,nebude mi to líto.

,,Obleč se a jdi běhat'' nakázala mi.

Vzala jsem si legíny a mikinu s logem ,SuperMan, a nazula si mé nejoblíbenější boty ,Vans, Vyběhla jsem z domu a pustila si do sluchátek moje oblíbený písničky.

Už po půl hodině jsem byla zadýchaná. Musela jsem si sednout na lavičku,abych si odpočinula.

,,To si ze mě děláš prdel?! Si tlustá bečka,nemůžeš si dovolit odpočívat''

Cítila jsem se sklesle,pořád mě šikanuje! Já už nechci! Chtěla jsem se zvednout ale podlomila se mi kolena a upadla jsem.

,,Au!'' sykla jsem bolestí. ,,jsi v pořádku?'' ozval se něčí hlas a já se podívala kdo to byl. Nádherný hnědooký kluk a ke všemu ještě brunet,mi podával pomocnou ruku. Chytla jsem ho a při dotyku jsem dostala husí kůži,byl tak krásný! ,,A- ano jsem'' zakoktala jsem a oprášila jsem špínu ze své mikiny.

,,Jsem Cameron a ty?'' usmál se.

,,Amy,jmenuju se Amy'' úsměv jsem mu oplatila. ,,Můžu tě pozvat do kavárny,jako omluvu že jsem do tebe vrazil?'' Zeptal se.

Nebyla pravda že do mě vrazil,spíš já do něj ale bez váhání jsem přikývla.

---

Jako květina. Žít na vodě a vzduchu..

Fall Of Life - PozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat