Çağan Şengül -Sen Diye
Sonra ki günlerde ise hiç konuşmadık. Kafamı sıraya koyup uyuyodum sadece. Başka biryere de geçemiyordum. Çünkü sınıfta herkes maldı ve en düzgün insanla oturuyordum.
Bazen uyumayıp o güzel yüzünü seyrediyordum. Bazen bakışları beni buluyordu ama sonra önüne dönüyordu. Birbirimizden tamamen uzaklaşmıştık
Bunun suçlusu bendim. Neden ona söylemiştim ki... Neden onun beni sevmediğini bile bile söylemiştim. Neden...
2 hafta olmuştu onunka tek bir kelime dahi konuşmadığım 2 hafta onu özlüyordum...
Eve geldiğimde üstümü değiştirip telefonu elime aldım. Ona mesaj atmaya karar verdim. Dayanamıyordum onsuzluğa...
Yağmur: selam...
Onur:selam..
Yağmur: Onur sana söylediğim için üzgünüm beni sevmediğini biliyordum ve bunu bile bile arkadaşlığımızı bozdum. Özür dilerim... Bunu sana hiç söylememiş gibi davranalım mı?
Onur: tamam. En yakın arkadaşımı kaybetmek istemedim hiçbir zaman...
Onur: kapıya çıkar mısın 2 dakika?
Yağmur: Tamam
Üzerimi değiştirip çıktım. Kapının önünde beni bekliyordu.
Geldiğimi görünce bana koşarak sarıldı. Ben ise bana böyle sarıldığı için şoktaydım.
"Özlemişim..."
"Bide bana sor..."
"Yağmur ben en iyi arkadaşımı kaybetmek istemedim. Hiçbir zaman sen şuan da bana bu dünyada en yakın kişisin. Ve seni çok seviyorum ama senin hissettiğin gibi değil..."
Orda kendimi ağlamamak için zor tuttum ve gözyaşlarımı tutup derin bir nefes aldım.
"Biliyorum..."
Deyip buruk bir şekilde gülümsedim.
"Onur. Bunları sana hiç söylememiş gibi davranalım olur mu? Hala en yakın arkadaş olalım. Kimbilir belki başka birni severim..."
Bu imkansızdı ondan başka birini sevemezdim ki. Ne olursa olsun. Evet belki başka birini severdim ama onu sevdiğim gibi değil...
"Tamam kanka. Bir yere gidip oturalım mı?"
"Biliyosun ki sınavlar başlıyo. O yüzden ders çalışmamız lazım. Evet bütün bir sene boyunca yatmış olabilirim ama bu son sınavlara çalışacak olacağım gerçeğini değiştirmiyo."
Güldü.
"Peki beraber ders çalışalım mı? Anlamadığın konuları anlatırım"
"Yani bütün seneyi anlatacaksın. Başına bela alıyorsun ama neyse. Ders çalışmaya başlayalım bakalım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
güzel bir gün ölmek için
ChickLitKahramanlar gerçek. Hikaye ise asla yaşanamayacak bir hayal. Çünkü Onur öldü... Ve Yağmur arkasından sadece ağlayabildi... Tabi hikaye böyle değil... Onlar rüyalarda birleştiler. Yağmurun rüyalarında artık birlikteler...