H6 een fout

1.2K 22 4
                                    

Ik lig op me bed als de deur open gaat. 'Riley?' Ik kijk op van me kussen. George staat in de deur opening. Ik geef me tranen weg.

'Wat is er?' Vraag ik. 'Gaat het?' Vraagt die en sluit de deur. 'Nee.' Zeg ik en laat me hoofd weer op me kussen liggen.

George gaat op me bed zitten. 'Sorry van net.' Zegt die als die met ze hand over me rug wrijft. Ik ga recht op zitten en leg me hoofd op ze schouder. 'Draco en ik zijn klaar.' Zeg ik en probeer me tranen in te houden.

'Hoezo?' Vraagt George. 'Hij vroeg me tussen jullie of hem te kiezen en ik loss voor jullie.' Zucht ik. 'Het was een fout te denken dat die me leuk vond.' Zeg ik en kijk George aan.

'Het komt goed Riri.' Ik glimlach naar George. George is er altijd voor me geweest naar me moeder, me vader na alles. Na Cedric zijn dood, Cedric en ik waren goede vrienden samen met Cho maar sinds Ced zijn dood ga ik niet meer met Cho om.

'Kom.' Zegt die en staat op. 'De rest verdient een verklaring net zoals ik.' Zegt die en staat op. Hij steekt ze hand  uit. Ik pak hem vast en sta op. 'Kom hier.' Lacht die. Hij doet me haar achter me oor. 'Dat maakt het soort van beter.' Zegt die. Ik schud lachend me hoofd. 'Daar is die lach van je.' Glimlacht die.

Hij pakt me hand en we lopen samen naar beneden.  'Riley.' Zegt Ginny die opstaat. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen. Ze zegt niks en geeft me een knuffel. Ik laat George zijn hand los en doe me handen stevig om haar heen.

Als ze me los laat zie ik Fred, Harry, Ron, Hermione en Andrew.

Ik kijk George aan. Hij knikt. Ik ga tegen over ze zitten en vertel alles wat e4 tussen mij en Draco is gebeurd.

'Het was een fout, mijn fout.' Zucht ik. 'Hij liet je kiezen tussen hem en ons en je koos voor ons, dat zegt genoeg Riley.' Zegt Hermione die opstaat en me omhelst.

'Bedankt.' Zeg ik. 'Laten we maar gaan slapen.' Zegt George. Ik knik. We lopen naar de dorm trapen. Ik ga stil staan terwijl Hermione en Ginny al naar boven lopen.

'Riley gaat het?' George legt een hand op me schouder. Ik knik. 'Als je wil kan je bij mij slapen dat weet je.' Zegt die. Ik knik. 'Pak een pyjama en dan zie ik je boven?' Vraagt George. Ik knik. Ik pak een pyjama doe hem aan en loop naar George zijn dorms.

Hij ligt al in bed. Ik kruip naast hem. Hin doet beschermend een arm om me heen.

Ik wordt midden in de nacht wakker gemaakt door George. 'Riley wakker worden.' Hoor ik hem nog zeggen.

Ik open me ogen. 'Wat is er? Pap, hij is aangevallen we mogen eerder naar huis.' Zegt die. Ik knik en loop uit George zijn bed. 'Je koffer staat beneden.'

Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu