Het is los gebarsten. Ik ben Sarah kwijt en nergens is iemand anders te vinden.
Er wordt dan een spreuk op me afgesproken. Ik ontwijk hem. Naast degen staat een paal. Ik schier een spreuk op en het ontploft. Het valt over hen heen.
Ik ren dan weg. Dan staat die voor me, pap.
'Jij gaat met mij mee.' Hij pakt me beet. 'Laat me los!' Ik stuur een spreuk op me af en hij vliegt naar achter. 'Nooit van me leven!' Roep ik nog en ren dan weg. Onderweg stuur ik spreuken op een paar dooddoeners af.
Dan zie ik iemand geraakt worden door een heftige spreuk. Er valt iemand op de grond. Naast diegen staat nog iemand. 'NEE!' Hoor ik dan. 'Avada kedavra!' Hoor ik en zie weer groen licht.
Ik ren op ze af.
'NEE!' Roep ik. 'Drew!' Roep ik en buig over het stille lichaam. 'Riley.' Hoor ik dan. Naast hem ligt Nick. 'Nick.' Zeg ik, hij was een goeie vriend van Ced en van Drew.
'Riley, wie is dat?' Hoor ik dan achter me. Ik hou me tranen in en ga langzame naar Nick. 'DREWIE!' Schreewt ze. Ik voel de tranenen op komen. Ze buigt over ze lichaam en legt haar hoofd op ze borstkast.
'Nick je moet wakker blijven.' Zeg ik. 'Het komt goed.' Zegt die. 'Ga.' Zegt die dan snel. 'Wat?' Vraag ik. 'Greyback.' Zegt die. Ik draai me om. Greyback staat echte rons een weerwolf.
'Sarah. Kom. Snel we moeten hier weg.' Ik probeer haar van Drew weg te trekken. Maar blijft hem vast houden. 'Ga, wees er voor Lune!' Roept ze. 'Nee!' Ik trek haar van Drew af en ren met haar terug houden weg.
Voldermort dringt dan in me hoofd. Hij trekt zich nen terug in het bos en wacht op Harry zodat we kunnen rouwen en voor de zwakke kunnen volgen.
Ik ren terug naar waar Nick en Drew lagen. 'Nick!' Loop als ik door de puin loop. 'Riley.' Hoor ik zacht. Hij ligt daar. Ik help hem voorzichtig met op staan. 'Woods!' Roep ik als ik hem zie staan 'Ja?' Vraagt die. 'Kan je... Andrew zijn lichaam mee nemen.' Hij knikt.
Ik loop met Nick naar de zaal. Daar wordt die al overgenomen.
Ik zie dan iets waar ik bang voor was. Ik zie Remus liggen, wacht. Nee! Naast hen ligt ook nog Tonks. Ik kijk dan veder de zaal rond. Ik zie dan George huilend staan. 'Riley.' Zegt die ze stem trilt. De rest draaien zich ook naar mij om.
'Nee.' Zeg ik de tranen beginnen over me wangen te stromen. 'NEE!' Roep ik door de zaal. Ik zak door me knieën. 'Nee.' Is het enige wat ik nog kan uitslaan, Drew, Remus, Tonks en Fred. Wacht waar is Sarah.
'Sarah!' Roep ik en sta op. Ik kijk om me heen. Ze komt dan maar binnen. 'Sarah, wat is er?' Vraag ik. Ze kijkt opzij. 'Oh Saar.' Zeg ik en omhels haar. Naast ons ligt haar zusje en moeder, de enigste die ze nog had.
'Ga naar George.' Zegt ze. 'Sarah.' Zeg ik. 'Ga nou.' Zegt ze.
Ik loop weg. Ik omhels George gelijk. Ik draai me om. Ron komt dan samen met Hermione binnen lopen.
Ron rent op Fred af. Hij gaat liggen over Fred zijn lichaam.
Ik pak wat uit me zak. 'Wat is dat?' Vraagt Ginny. 'Dit kreeg van Fred na Lune haar geboorten. Het is een ketting van mij, hem en George in een hartjes hanger.
Na een tijdje hoor ik geschreeuw buiten.
Ik ren naar buiten.
Hagrid komt aan lopen met een dode Harry in zijn armen.
'Draco.' Snauwt Lucius dan. Is die hier. Ik kijk rond en zie hen dan staan. Iedereen kijkt hem aan.
Hij loopt maar voren. Ik loop naar hem toe. Ik pak ze hand. 'Riley.' Zegt die. ik geef hem snel een kus. 'Aan welke kant dan ook.' Zeg ik. Hij loopt door.
George pakt me dan beet. Ik zie Lucius vies kijken en me vader staart hem aan.
Voor ik het weet rolt Harry uit Hagrid zijn armen en rent weg.
George trekt me mee de zieken zaal in.
Me vader vliegt voor me binnen. 'Het spijt me van je vriend, ik wist niet dat je zoveel om hem gaf.'
'Je bent een monster!' Ik stuur spreuken op hem af. Een verwond hem heel erg. 'Ik wou je vergeven want weet je ik hou van je pap. Ga.' Zeg ik. Hij vliegt dan weg.
Ik hoor gejuich. Ik draai me om en zie dan Harry naar binnen lopen. 'Het is voorbij.' Zegt Sarah die naast me gaat staan.
Ik neem haar in een knuffel.
Het is klaar. We hebben gewonnen.
JE LEEST
Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)
FanfictionRiley Travers(Weasley), kan al zo lang als ze herinneren kan een Weasley genoemd. Ze is het niet, haar ouders zijn er niet meer in haar leven. Haar moeder overleed toen ze 5 was en haar vader trouwde een nieuwe vrouw en liet haar achter. Molly Weasl...