H18 Verjaardag

788 13 0
                                    

Ik zit in de trein onderweg naar huis. Samen met Drew, Sarah, Neville en Luna.

'We hebben met ze alle een cadeau voor je gekocht.' Zegt Drew dan.

'Jongens dat had niet gehoeven.' Zeg ik dan. 'Neen het nou aan.' Zucht Sarah, ze zit samen met Luna in Ravenclaw. 'Goed.'

Ze geven me een cadeau. Ik open het en er komt een fotolijst uit met foto's van ons allemaal door de jaren heen tot nu. Paar met Ced en Cho, Harry, Ron en Hermione en de rest natuurlijk.

'Bedankt jongens.' Ik geef ze dan een knuffel.

~*-*~

Ik sta samen met Fred en George in de keuken ze zijn bezig met wat spullen uit de winkel. Remus, Tonks, Harry en Arthur zitten in de woonkamer.

'Dus, Malfoy en jij hadden weer wat en zijn nu uit elkaar?' Vraagt George. 'Ja, Nee. Ik weet niet zo goed wat het is.' Antwoord ik hem. 'Ga nou gewoon met Andrew.' Zegt Fred. 'Hij heeft toevallig met het kerstfeest van professor Slughorn met Sarah gekregen dus, Nee.' Zeg in tegen Fred.

Hij steekt ze tong uit.

'Jij en je populaire vrienden.' Plaagt George me. Ik rol met me ogen. 'Oja, vangen.' Roept Fred dan. Hij gooit een cadeau ik van hem snel. 'Wat is dit.'

'Het is ook je verjaardag he malle, dus je cadeau van ons.' Ze kijken maar elkaar en dan weer na mij. 'Er zit better geen levend dier in anders i het nu dood.' Grap ik.

Ik open hem. Het is een kaart. Ik open hem. Je krijgt een kat! Kijk straks maar op je kamer, malle! Liefs je tofste broers Fred en George.

Ik lach en sta op. 'Bedankt, Jongens.' Ik geef ze beide een knuffel.

Iedereen wordt dan aan tafel geroepen door Molly. Het is een suoer gezellige avond. Ik krijg wat cadeaus en het eten is vooral lekker.

'Harry, loop je even mee.' Zegt Arthur na het eten. Ze lopen gezamenlijk weg. Ginny gaat zich alvast klaar maken voor bed en Ron gaat naar ze kamer.

Ik help Molly met de spullen op ruimen en Fred en George hangen maar wat in de keuken rond.

'Soms wou ik dat mam hier nog was.' Zeg ik dan tegen Molly. 'Hoezo, lieverd?' Vraagt ze. 'Ze was altijd zo vrolijk op verjaardagen en al hellemaal met kerst. En mag ik het gluk hebben.' Zeg ik dan.

'Of dat pap hier was.' Geef ik dan toe.

Ik heb 14 jaar gedacht dat die mij als een zonde zag. Hij deed het om me te beschermen maar zei anders tegen mensen zodat ze niet achter me aan zouden gaan, eigenlijk is die gewoom een goede vader.

Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu