Ik pak een kleed wikkel het om me heen en kleed me daar onder uit. Ik kruip dan onder de dekken en leeg het kleed weg.
Ik kijk naar Draco. Hij doet ze shirt uit. Ze borst kast is glad. Hij krimpt zonder pjyma broek onder de dekken. Hij drukt me tegen hem aan.
Ik voel ze adem in me nek. Ik krijg er een fijn gevoel van. We vallen al snel in slaap.
~*-*~
Draco e ik zijn nu al een tijdje iets in het geheim. Mensen merken het wel dat Draco en ik elkaar niet boos aankijken in de gangen met schreeuwen naar elkaar of spreuken af voeren.
Ik loop met Ginny door de gang. 'JE BLIJFT VANAF NU VAN ME ZUSJE AF!' We horen George naar iemand schreeuwen.
Rennen op het geluid af. We zien George en Draco tegen over elkaar staan. 'Ze is je zusje geen eens!' Roept Draco naar George. 'Shit.' Zeg ik en ren naar Ze toe.
'Jongens stop!' Roep ik. 'Heb je iets met hem!' Roept George naar me. Ik kijk maar Draco. 'Ja en nou en! Ik hoe van hen George! Daar is niks aan te doen!' Roep ik maar George en pak Draco zijn hand.
Draco knijpt er in. George schud ze hoofd en loopt weg. Ik kijk maar Ginny, ze doet het zelfde als George en loopt weg. Ik kijk naar Draco. Hij pakt me stevig in een knuffel. Hij geeft me een kus op ze voorhoofd.
'Kom.' Zegt die. Hij neemt me mee naar het meer. 'Riley, je moet niet boos worden.' Zegt die 'Wat?' Vraag ik.
'Harry, Hermione en Ron hebben een geheime club zonder jou, ik en een paar andere proberen er achter te komen en hun aan umbridge te geven.'
'Draco! Dat zijn wel me vrienden!' Roep ik boos. 'Er nu niks meer tegen je gaan zeggen!' Roept Draco. 'Dat boeit me niet!' Roep ik.
'Hoe weet George van ons?' Vraag ik hem. 'Ik heb het Pansy verteld.' Zegt Draco. 'Het zou tussen ons blijven dat heb je beloofd.'
Tijdje terug
Draco en ik zitten bij het meer. 'Zijn we nu iets?' Vraagt Draco. Ik hal me hoofd van ze schouder. 'Als jij dat wil. Heel graag.' Zeg ik. 'Natuurlijk.' Zegt Draco.
Ik glimlach en geef hem een kus op ze lippen. 'Het moet wel voor een tijd geheim blijven.' Zegt die. Ik knik. 'Alles om met jou te zijn.' Zeg ik en geef hem nog een kus.
Nu
'Waarom heb je het gezegd!' Roep ik. 'Ik kon het niet meer voor mezelf houden!' Roept die terug. 'Zeg het dan tegen iemamd anders maar niet tegen Pansy.' Zucht ik.
Ik begin de andere kant op te lopen. 'Waar ga je heen?' Vraagt Draco die naast me gaat lopen. 'Weg van jou.' zeg ik als ik stil ga staan. 'Waarom?' Vraagt die.
'Je hebt geen eens gevraagt of je het kon vertellen aan iemand. Jij was degene die het geheim wou houden!' Zeg ik boos. 'Moet ik daar voor om toestemming vragen?' Vraagt die geïrriteerd.
'Ja.' Zeg ik en doe me handen over elkaar. 'Waarom zou ik!' Roept die. 'Nouja uk ben je vriendin het gaat letterlijk deels over mij! Al me familie die ik heb haat me en straks de familie voor me zorgt ook!' Roep ik en begin met lopen.
'Riley, alsjeblieft.' Zegt die. 'Nee!' Roep ik. 'Laat me met rust!' Roepik boos en begin weer met lopen. 'Stop!' Roept Draco. Ik stop en draai me naar hem om.
'Waarom zou ik?' Vraag ik. 'Als je nu weg loopt, is het klaar, tussen ons.' Ik kijk naar de grond. Hij vraagt me te kiezen tussen hem en me soort van familie en beste vrienden.
Ik kijk hem aan. Hij kijkt me aan. Ik draai me om en loop maar de common room. De tranen beginnen over me wangen te stromen.
Ik ren de common room in. Iedereen staart me aan. Ik ren door naar me dorm. Ik hoor iemand achter me aan rennen. Ik ren me dorm ik en laat me op me bed vallen.
JE LEEST
Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)
Fiksi PenggemarRiley Travers(Weasley), kan al zo lang als ze herinneren kan een Weasley genoemd. Ze is het niet, haar ouders zijn er niet meer in haar leven. Haar moeder overleed toen ze 5 was en haar vader trouwde een nieuwe vrouw en liet haar achter. Molly Weasl...