In de trein zoek ik naar Drew naar krijg ik hem niet gevonden. Ik wordt dan bij me arm vast gepakt en een coupés in getrokken.
'Laat me los!' Snauw ik. Ik kijk op en kijk in Draco zijn grijze ogen. 'Wat moet je, Draco.' Ik kruis me armen en kijk daar het ranpjr naar de gang. Voor ik het weet doet Draco het gordijntje naar beneden.
'Het spijt me.' Zegt die. 'Van wat? Dat je zei dat George geen van familie van me is of dat je me liet kiezen tussen jou en de mensen die om me geven en voor me hebben gezorgd terwijl ze me net zo goed weer weg hadden kunnen sturen!' Roep ik en open de coupés deur en loop weg.
Ik zie dan de coupés waar Drew in zit, samen met Seamus en Dean. Ik open hem en ga naast Drew zitten. Hij doet een arm om me heen en ik leg me hoofd op ze schouder. Draco loopt langs en kijkt even naar binnen en loopt dan boos door.
Ik snik, ik voel plotseling tranen opkomen. 'Wij gaan maar even.' Zegt Dean. Hij en Seamus staan op en lopen weg. Ik laat me tranen dan gaan.
'Draco nam me arpat en zei dat het hem speet en ik werdt gewoon boos. En nu heb ik spijt. Ik hou van hem, Drewie. Maar waarom.' Ratel ik uit terwijl ik in ze schouder huil.
'Rustig maar, Riley. Het komt goed.' Sust die me en gaat me ze handen door me haar.
Aangekomen wordtik door Hagrid mee genomen naar Dumbledore. Ik mag me O.W.L.S dit jaar al doen en volgende jaar me 6de jaar gaan doen. Aangezien ik met stoffen al bij vooruit loop. Ik ga dan lessen volgen met Harry, Hermione, Ron en Drew.
Blij loop ik de grote zaal in tot dat ik Draco lachend zie zitten met een ander meisje. Ik blijf staan, als ik terplekke ben bevroren, dat ik een standbeeld ben.
George komt naar me toegelopen. 'Riri, komen. Het eten staat er al.' Ik knik langzaam en loop met hem mee. Ik ga naast Andrew zitten. Andrew legt een hand op me boven been. 'Komt goed, weet je nog.' Fluister die in me oor. Ik knik en scheep wat op.
Ik wou dat het weer vakantie was.
JE LEEST
Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)
FanfictionRiley Travers(Weasley), kan al zo lang als ze herinneren kan een Weasley genoemd. Ze is het niet, haar ouders zijn er niet meer in haar leven. Haar moeder overleed toen ze 5 was en haar vader trouwde een nieuwe vrouw en liet haar achter. Molly Weasl...