H8 Vroeg kerstcadeau

1.1K 20 1
                                    

Ik zit in me kamer als Ginny op eens binnen komt lopen. 'Ik heb war voor je.' Zegt ze en gaat tegen over me zitten.

'Maar we doen toch met ze alle de cadeaus morgen?' Vraag ik verbaasd. 'Ik moet dit je eerder geven, ik kan het niet bij me houden tot dan en waar iedereen bij is geven kan ook niet. Het is van iemand anders.'

'Wie?' Vraag ik en kijk Ginny serieus aan. 'Draco.' Zegt ze voor zichtig. 'Hier.' Zegt zeg, ze geeft een loopt weg.

Ik ben sprakeloos. Ik open het. Er komt een ketting uit met een rode stenen hartje en een goude ring. Ik moet terug denken aan een moment toen we samen waren in hogsmeade, terwijl we officieel les hadden.

Begin Relatie

Draco en ik lopen hand in hand in hogsmeade. We hebben nu officieel les maar hebben het stiekem geskipt.

'Kom.' Zegt die. Hij trekt me aan me hand mee. 'Waar gaan we heen  Draco.' Zucht ik als die me mee blijft sleuren.

We lopen een sieraden winkel binnen. 'Wat gaan we doen?' Vraag ik. 'Ga zitten.' Zegt dien en duwt me op een stoel.

'Draco?' Zucht ik. 

'Wat is je lievelings kleur?' Vraagt die snel. 'Rood  hoezo?'

'Blijf hier, ga nergens heen.' Commandeerd die. 'Okay is goed.' Zeg ik rustig en laat me onderuit zakken in de stoel.

Nu

Ik zucht. Ik doe het doosje dicht leeg het op me kastje en stap van me bed af en ga door de gang lopen. Ik loop langs de kamer waar  Hermione en Ginny slapen. Dan de kamer waar Harry en Ron slapen. En dan de kamer waar Fred en "George" slapen.

'Wat zijn jullie aan het doen als ik vragen mag?' Vraag ik als ik de deur opening ga staan en ze met gefronste wenkbrauwen aan kijk.

'Niks.' Zeggen ze tegelijkertijd. 'Natuurlijk, Sukkels.' Zucht ik als ik bij ze op hun bed ga zitten.

Ze gaan veder als ik voor me uit staar. 'Riri, gaat het?' Vraag Fred dan. 'Ja.' Zeg ik als ik me hoofd even schud.

Fred en George kijken elkaar aan en dan weer mij. 'Wat?' Vraag ik. 'Er is iets, en dat vertel je je oudere broers. ' Zegt George. 'Ja, dus wat is er?' Vraagt Fred nu.

'Draco had een kerst cadeau voor mij aan Ginny gegeven maar Ginny kin het niet langer bij zich houden dus heeft het al gegeven. Dus herinnering en al die dingen.' Zucht ik.

'Het komt goed he, Riri.' Zegt George en legt ze hand op me schouder en wrijft.

'Bedankt jongens, waar was ik zonder jullie?' Lach ik.

'Dood, in de problemen.' Zegt Fred. Ik frons me wenkbrauwen. 'Het was waarschijnlijk anders om, maar moest wat zeggen.' Verondert schuldigt ze zich zelf. George en ik schieten in de lach en Fred kijkt ons alleen maar raar aan.

Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu