'We gaan.' Zegt Draco. Hij geeft me mijn oude kleding terug en ik doe ze snel aan.
We glippen het huis uit. Het lukt we komen buiten de poort en verschijnselen naar het dorp.
'Ik zie je hopelijk snel weer.' Zegt Draco. 'Mag de oorlog maar snel over gaan.' Zeg ik dan. Hij geeft me nog een kus op me lippen. 'Ik hou van je.' Zegt die. 'Ik ook van jou.'
Hij verschijnselt weg en ik ren snel richting het huis.
Ik ren de bescherm spreuk in en gooi de deur open. Fred, George, Molly en Arthur zatten bezorgt op de bank.
'Riley!' Riley Fred. 'Ik ben TERUG!' Roep ik blij en om hrls iedereen. 'Wat is er gebeurd?' Vraagt Arthur. 'Ik ging boodschappen doen en werd gevolgd door twee mannen, deatheaters. Ik liep het bos in van inplaats terug richting hier zodat ze niet achter de schuilhoek zouden komen maar ze kregen me te pakken en toen Malfoy major, weg geglipt door een Draco die me beschermde en ik gebruikte.'
Ik kan nu niet zo zeggen dat Draco en ik weer iets hebben, HET hebben gedaan en die dingen. 'Je bent nu hier en veilig, en dat telt.' Zegt Molly en geeft me een dikke knuffel.
'Ik ben blij dat je terug bent, Riri.' George geeft me nog een knuffel.
~*-*~
Het is een mand later, het is alweer oktober. Ik ben al een tijdje misselijk en heb trek in de raarste dingen.Molly komt dan me kamer binnen gelopen. 'Riley, ik denk dat we even moeten praten.' Zeg gaat voor me op me bed zitten.
'Ik weet niet of je het zelf door hebt. Maar ik heb wat voor je gekocht uit de muggle winkel en ik wil dat het het even gebruikt. Ik weet niet of je HET heb gedaan maar ik hoopte als je HET ooit zou doen dat je zo iets niet nodig zou hebben.'
Ze laat een tasje achter en loopt dan weg. Ik vraag mr nog steeds af wat ze bedoelt, zou ze weten dat ik en Draco....
Ik pak het tasje en pak een doosje er uit.
Zwangerschapstest.
Staat er op.
Het zou toch niet!?
JE LEEST
Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)
FanfictionRiley Travers(Weasley), kan al zo lang als ze herinneren kan een Weasley genoemd. Ze is het niet, haar ouders zijn er niet meer in haar leven. Haar moeder overleed toen ze 5 was en haar vader trouwde een nieuwe vrouw en liet haar achter. Molly Weasl...