H21 Oorlog

739 10 1
                                    

Het is avond als ik wat uit de astronomie toren zie vallen. 'Dumbledore.' Zeg ik en ren de common room uit.

Buiten staat er al een menigte. Ik duw me naar voor. Ik sta naast Sarah en Drew naast haar.

Ginny die naast me is komen te staan loopt naar voren. Daar ligt Dumbledore zijn lichaam en Harry huilend er bij.

Ginny kalmeert hem. Professor McGonagall houd er staf omhoog. De rest doet mee. We laten met ze alle lichtje aan, door de hoeveel heid lijkt de lucht meer kleur te krijgen.

Na een tijdje komt Harry los. Deatheaters zijn de school binnen gedrongen.

Hij loopt weg.

Ik ga opzoek naar Draco waar kan die nou zijn.

Ik zie hem dan bij Hagrid zijn hut ik verstop me in de bosjes en roep hem.

Hij komt dan snel op me af.

'Je moet hier weg, ze mogen je niet zien, Riley.' Zegt die beschermend.

'Draco, ik hou van je. Zorg voor jezelf alsjeblieft.'

Hij knikt. Hij drukt een kus op me voorhoofd en loopt weg.

Ik probeer me weg terug te vinden als ik opeens wordt vast gepakt.

Het is Ron. 'Je moet gaan, je vader is hier en hij is naar je opzoek.' Zegt die en houd me achter hem als we terug naar kasteel gaan.

'Waarom zou die?' Vraag ik. 'Dat begrijp jezelf toch ook wel.' Zegt die. De sluwe...

We komen aan. 'Andrew!' Roept Ron dan. Drew en Sarah komen op ons afgerent.

'Breng haar naar naar de common room.' Zegt die en loopt dan weg.

We lopen maar de common room maar beseffen dan pas dat Sarah officieel niet mee naar binnen mag.

We kijken de dikke dame aan. 'Goed dan.' Mompelt ze en opent de deur voor ons drieën.

De oorlog gaat beginnen, het moet wel.

Unforgettable Love~ Draco Malfoy(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu