Bu benim ilk kitabım ve bazı yerlerde yanlış yazmış olabilirim keyifli okumalar .
Annem beni almaya gelmişti. Annem beni almak için tam karşıya geçecekken bir anda arabanın biri hızlıca gelmiş ve anneme çarpmıştı. Annem gözlerimin önünde kanlar içinde yerde öylece hareketsiz bor şekilde yatıyordu. Ne yapacağımı bilmiyordum. Daha sonra annemi hastaneye görürmüşlerdi. Bende öylece bakakalmıştım. Annemi acilen ameliyata almışlardı bende dizlerimi karnıma çekmiş ağlıyordum. Sonunda babam da gelmişti. Sıkıca babama sarıldım ya annem ölürse ben ne yapardım hiç bilmiyorum.
-Baba baba
-Tamam kızım sakin ol.Şimdi neler oldu bana anlat bakayım.
- Annem tam karşıya geçiyordu sonra araba çarptı. Baba annem ölecek mi?
- O nasıl söz kızım annene bir şey olmayacak ağlama tamam mı?
Babamın da gözlerinden yaşlar akıyordu fakat güçlü görünmeye çalışıyordu. Babam annemi çok seviyordu.
Sobunda doktor ameliyathaneden çıkmıştı.
- Babam: Doktor Bey eşim nasıl iyi mi ?
- Doktor : Elimizden geleni yaptık fakat
hastayı kaybettik başınız sağ olsun.Şu an ne yapacağımı bilmiyordum.
Ve bir anda kendimi bir uçurumdan düşerken gördüm ve kendimi bir hastane odasında yatarken buldum ne yani rüyamıydı değilmiydi derken başımı sağa çevirdiğimde hiç tanımadığım bir çocuk karşımda bana şaşkınca bakıyordu.
Yorum ve oylarınız için çok teşekkür ediyorum.