Toprak ' tan

72 11 2
                                    

Daha 13 yaşındayım  annem çok  hastaydı benden birşeyler gizliyorlardı ama ne .Git gide kötü bir  hal alıyordu ve annem kanserdi çok ağlıyordum hem de çok . Her anımı ağlayarak geçirmek zordu acımı  paylaşacağım kimseye yoktu.Annem yenememişti ve ölmüstü şimdi ise hala onun acısıyla yanıyorum. 18 yaşındayım  ve şu an bile küçük bir  çocuk  gibi sevgiye muhtacım. Yağmur ' un okula gelişinin dördüncü  haftasıydı oda hastaydı ona karşı olan duygularımı  ben dahi çözememiştim acımak değildi kesinlikle başka birşey  vardı ama ne. Hayatım çok berbattı ama belli etmiyordum herkes mutlu  olduğumü düşünüyor. Babam annemin ölümünden sonra çok  çökmüştü ondan sonra  benim üzerime daha fazla  titriyordu.
Bir dediğimi iki etmiyordu. Babamı çok  seviyorum ve ona birşey olmasına dayanamam oda giderse ölürdüm . Yağmur' unda ölmesine izin vermeyecektim o hayat dolu bir kızdı samimi , dürüst, en önemlisi de herkese yardım edip hayata bağlamasıydı.

Saat çok  geç olmuştu. Yatağıma uzandım birkaç dakika sonra uykuya dalmıştım. Yine annem karşımdaydı ona koşuyordum ama yetişemiyordum birden annem kayboldu ve Yağmur  yerini aldı şimdi  ona yetişmeye çalışıyordum ama yok olmuyor.

" Yağmur  gitme gitme".

Yağmur  diye bağırarak uyanmıştım ter içinde kalmıştım ilk defa rüyamda Yağmur ' u görmüştüm banyoya gidip bir duş alıp çıktım saat yeni yeni 06: 00' ydı.

YAPRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin