21.bölüm

49 9 2
                                    

Toprağ ' ın bu sözleri  beni çok  mutlu etti .

Hep beraber eğlendik, oyunlar oynadık herşey tek kelime ile muhteşemdi. Saat epeyce geç olmuştu  artık eve gitmemiz gerekiyordu. Arabalara doğru yöneldik ama içimde tuhaf bir his vardı bunu tarif edemiyordum. Arabanın önüne geldik ve birden çevremizi magandalar sardı bu neydi böyle . İçim içimi yiyordu. Toprak a baktım o pek  bir  tepki vermiyordu sanki onları tanıyordu Ekin de.

Neler oluyor dediğimde...

Bir şey  yok güzelim sadece arkama geç yeter.

Başak a baktım çok korkmuştu.

Beni özlediniz değil mi? Doğrusu ben sizi özledim de geldim. Naber güzellikler . Seni tanıyorum tabi sende .

- Başak: Nereden seni tanıyorum ben acaba.

- Anonim hatırladın mı?

- Başak: O gereksiz sözleri yazansa tabi.

- Ama seni görmedim ben dur neydi aklıma geliyor Yağmur  du değil mi?

- Sen kimsin demeden elimi öpmüştü. Allah ım bu ne  böyle .

- Sandığımdan da güzelmişsin

Toprak ağzının tadını  iyi biliyon ha .

-Sus lan ağzını kırmayayım. Asabımı bozma.

Tamam şampiyon sakin.Her neyse görüşürüz sonra bundan sonra hep görüşeceğiz zaten özellikle seni görmeye gelicem Yağmur  deyip bir de göz kırpmıştı bense ağzım açık öylece kalakaldım.

- Yağmur: O kim di Toprak  ve niye imalı imalı konuştu.

- Hiç aşkım önemli değil sonra anlatırım kaydınızı bozmayalım. Hadi gidelim.

Başak la vedalaştıktan  sonra arabaya bindim aklımda bir sürü  soru dönüyordu. " kimdi, ne istiyordu, bizi nereden tanıyor ve en önemlisi Toprak  ne saklıyor" .

Evin önüne  gelmiştim bile ben öylece hala oturuyordum.

Yağmur iyi misin?

İyim   hadi iyi geceler bitanem yeniden iyi ki doğmuşsun. Yanağına bir öpücük kondurdum o da keyifli bir şekilde sırıtıyordu bu sırıtışın ardında kim bilir neler yatıyor.

Sana da bitanem dur bir öpücükte ben kondurayım. Dedi ve öptü. Hadi içeri gir.

Tamam sende geç kalma  hadi bay bay.

O arabasına bende eve girdim direkt odaya çıktım kısa bir duş aldıktan sonra  pijamalarımı çıkarıp giydim . Yatağıma uzandım tam uyuyacaktım ki telefonuma gelen bir bildirimle uyandım kilidini açtım.  Kimdi bilmiyorum ama  hiç hoş bir yazı değildi  kimdi  bu  ve  bu saatte hangi yüzsüz her neyse uyku beni kollarına çağırıyordu ve bende koşarak kollarına atladım.



Okuyan herkese çok teşekkür ederim. Yorum ve oylarınız için ayrıca teşekkürler.  Okumaya devam  edin lütfen  yorum yapmayı ihmal etmeyin  şimdilik hoşçakalın  görüşmek dileğiyle....

🍁🍁🍁🍁🍁🍁

YAPRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin