Sınıfa tam girecekken bir öğrenci gelip bana " müdür bey seni çağırıyor" dedi.
Tabiki ispiyoncu ve gıcık kız olduğunu biliyordum bende çabucak gidip acaba ne söyleyecek diyemerak ediyordum Allah ' ım bana sabır ver . Müdür beyin odasının kapısını çalıp odaya girdim .- Beni çağırmışsınız.
- Evet otur bakalım neden tartıştınız bilmiyorum fakat bir daha olmasını istemiyorum seni azarlamak yapacağım en son şey biliyorsun Yağmur ' cuğum sonuç olarak sen benim can dostumun kızısın ve ben seni kendi kızım olarak görüyorum bunu biliyosun birşey olursa haberim olsun tamam mı ?
- Tamam bu arada konuştuğumuz gibi ben burslu olarak geldim Haluk amca herkesin böyle bilmesini istiyorum.
Böyle olması daha iyidi söylemememin sebebi herkesin beni param için sevmesiydi ama şimdi ise burslu olduğumu söylediğim halde arkadaş edinmiştim. Birde hastalığımı söylemememin sebebi ise ailemin bana olan ilgisizliği söyleseydim bile beni elin amerikasına tek başıma yollayacaklardı ne yani şimdi ölüp ölmemem benim için hiç ama hiç fark etmiyordu şimdi ise sadece kalan zamanıma bakmak istiyorum. Bazen çok uzaklara gidip kaybolmak istiyorum kimsenin beni bulamayacağı bir yer ama neresi varki böyle bir yer ancak öldüğümde olacak . Her neyse ağlamak istemiyorum artık son zamanlarımı mutlu geçirmek istiyorum .