Mesaj

51 9 1
                                    

Gelen bildirim sesiyle ekran kilidini açtım   yine aynı kişiden geliyordu "Anonim" bir bulursam varya  ...

Ekin e  ne  söyleyecektim ki birisi mesaj atıyor diyorki " seni ona  bırakmam " desem o kişiyi bulur kızıl değiller gibi derisini  yüzerdi valla. En iyisi  şimdi söylememek galiba.

YAĞMUR

Herşey çok  güzel  gidiyordu üstelik iki gün sonra Toprak' ın doğum günüydü açıkçası çok mutluydum ben ,Başak, Ekin bir hafta öncesinden planımızı  yapmıştık şimdilik  sadece   bekliyoruz.

 

Toprak

Yağmur la olan  günlerim muhteşem geçiyordu  herşey yolunda  gidiyordu. 2 gün sonra doğum günümdü  acaba nasıl bir plan yapmıştı Allah bilir.

Ekin

Bilmiyorum ama Başak'  ın  benden sakladığı birşey vardı çok tedirgin görünüyordu sanki birşey  son anda söyleyecekte vazgeçiyor onu rahatsiz eden şeyi bulmam lazımdı.

Bir kaç dakika sonra telefonuma bir mesaj geldi açtığımda çok şaşırdım.

Mesajda " Başak  senin değil o hep benimdi " yazıyordu ardından bir fotoğraf geldi Başak birine sarılıyordu   o kişi görünmüyordu neredeyse küçük dilimi şaşkınlıktan yutacaktım.  Ardından Başak yanıma geldi çok sinirliydim .

Neyi var.

Sorduğu soruya cevap  vermedim.

Ekin neyin var .

Yok birşey  diye bağırdım birden Başak ın  gözleri doldu  ona başarmak istememiştim.

Neden bağırıyorsun.

Telefonu  cevirip gösterdim.

Ekin bak sana söyleyecektim  biri bana mesaj  atıyordu saçma sapan şeylerdi işte ben de önemsiz olduğu için söylemedim gerçekten  ben sadece seni  seviyorum yemin ederim.

Biliyorum ama söylemen gerekirdi bana söylemeliydin  anladın mı?

Ben ben... biliyorum söylemeliydim haklısın özür dilerim.

Ona kıyamıyordum hemencecik kollarımın arasına aldım.

Biliyorum bitanem ben de özür dilerim.

Barıştık mı?

Küsmedik ki.

 

YAPRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin