Aradan bir hafta geçti tekrardan başlamıştık. Bazı derslerden geri kalmıştık ama bir önemi yoktu hemen telafi ederdik önemli olan Yağmur ' un iyi olmasıydı.
Önce beraber bahçeye indik biraz sohbet biraz da Ekin' le Başağ ' ın tartışmalarını izledik biz gülerken onlarda bize ters ters bakmakla kaldı.
Başak: Yağmur gülmesene yaa Allah için ben haklı değilmiyim?
Yağmur: Bilmem hahaha...
Başak: Sen gül gül ben gidiyorum.
Ekin: Benim küçük sevdiceğime dokunmayın.
Başak: Bide dalga geç tamam yaa valla bi dakka bile durmam ben burada.
Biz onlara gülüp dururken Başak kalkıp gitti Ekin de gitti onun arkasından tabi hala onlara gülüyordum ki başımı çevirince Yağmur bana öyle derin bakıyordu ona bakınca gerçekten insan aşkı görüyordu ben de onu çok ama çok seviyordum bu hep böyle de kalacak.
Yağmur: Hadi kalkalım ders başlayacak .
Toprak: Tamam kalkalım.
Ders matematikti Yağmur ' un sevdiği ama benim sevmediğim ders ben sozelciyim o sayısalcı bak ne de güzel tamamlıyoruz birbirimizi.
Bir kaç gün sonra sınavlar da başlayacaktı ne yapacaktım bilemiyorum bizim okul sistemimize göre bir sınıf sayısal dersten sınav olurken diger sınıfta sözel sınav oluyordu ayrıca kelebek sistem vardı sınıflar karıştırılıyor. Sınavlar belli olmuştu ben ilk gün lanet olası matematik dersi olucam Yağmur da edebiyat Allah' ım ne yapıcam.
Sonunda sınav gelip çatmıştı bilen bakalım hangi sınıftayım tabi ki Yağmur yan yana oturuyorduk hoca da geldi kağıtları dağıttı ben öyle kağıda bakıyom baktım Yağmur da bir kaçını yapmıştı ama hala düşünüyordu birden kolumu dürtüp kağıdı alıp doldurdu tabi bende onunkini zilin çalmasına 10 dakika vardı biz de adımızı yazıp verdik çok güzel bir sınavdı doğrusu.
Çok sağol Yağmur sen olmasan....
Önemli değil asıl sen olmasaydın kesin bu dersten kalırdım iyi ki varsın .
Sen de.