31. Bölüm ( BEN KİMİM)

26 3 0
                                    

EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜMDE ACABA NELER OLACAK BAKALIM. BU ZAMANA KADAR YANIMDA DURAN VE DESTEK VEREN HERKESE ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM AYRICA YORUM VE VOTLERİNİ EKSİK ETMEYENLERE AYRICA TEŞEKKÜRLER. UMARIM BEĞENEREK OKUYORSUNUZDUR. KENDİNİZE İYI BAKIN VE KEYİFLİ OKUMALAR❤❤❤

***************

Gözlerimi açtığımda bir odadaydım. Başım çok ağrıyordu. Nerede olduğumu bilmiyordum en önemlisi ise ben kimdim Allah ım ben kimim hatırlamıyorum ne yapacağım ben burası nere .... Aklımı kaçırmak üzereyim düşündükçe başımın ağrısı artıyordu.

**********

Birden odanın kapısı açıldı karşımda 1. 80 boylarında , kahverengi gözlü, kumral ve dağınıl saçlı birisi duruyordu çığlık atmamak için zor durdum kim olduğunu bilmediğim için.

Zaman benim için durmuş gibiydi. Ne  yapmam lazım bilemiyorum ama hafızamı zorlamasam kim olduğumu öğrenemicem.

************

Toprak' tan

Tam iki hafta oldu aklımı kaçırdım adeta ne yapmam lazım bilemiyorum.
Herkes ümidini kaybetmişti ama ben eminim o yaşıyo biliyorum. Hayatım artık ne yapacağımı bilmiyordum Kader bana çok kötü bir oyun oynuyordu ne yapmam gerektiğini bilmiyordum . Artık hayatım çekilmez olmuştu .Yağmur'u mu bulmam lazımdı. Herkes beni teselli ediyordu. Kuzenim Eda da yanıma gelmişti sürekli yanımdaydı herkes kendime bir şey yapacağından korkuyordu birkaç defa aklıma kendime öldürme isteği geldi ama onun için yaşamam lazımdı çünkü Ben olmazsam olmazdı olmazsa ben de olamam eğer kendime bir şey yapacak olsam bile bunu Yağmur'umun ölümünü gördüğüm zaman yaparım. Allah'ım ne olur bana yardım et .Artık ne yapacağımı ne edeceğimi ne konuşacağımı ne yiyeceğimi ne diyeceğimi bilemez oldum.

*********
Başak' tan

Toprak gözümün önünde Her geçen gün daha fazla eriyordu daha fazla nasıl ikna ederim diye düşünüyordum Ekin de perişan olmuş durumdaydı en yakın arkadaşı onun gözlerinin önünde maf olmuştu. Polisler Yağmur'u bir türlü bulamamıştı en tuhaf iyi ise onlara çarpan arabada bulunan kişi de yoktu resmen planlanmış gibiydi .Bence bu bir kaçırılma olayı olayı gibi bir şeydi oksa neden ikiside yok n eden bulamıyorlar çok tuhaf. Gerçekten bu çok tuhaftı en yakın arkadaşımla bir türlü bulamamıştım Tabii ki Ben de üzülüyordum ama ne yapalım ki artık Elimizden gelen bir şey yok Sürekli Allah'a dua edip duruyordum Allah'ım ne olur Yağmuru bul diye çünkü yağmur olmazsa Toprak bir hiçti zaten kendini yeni yeni toparlamıştı  annesinden sonra ben başka bir insan olmuştu Yağmur geldikten sonra düzelmişti birazcık hayat ona yeniden gülmüştü Çünkü yanında Yağmur vardı. Toprak birkaç kez intihar etmeyi denedi .Çünkü bir türlü bulamıyorduk kendini çok fazla yıpratmıştı. Günden güne eriyordu çok fazla kilo vermişti. hiçbir şey yemiyordu içmiyor da bile sadece Yağmur diyordu kabuslar görüyordu Yağmur diyerek uyanıyordu. Kader bir türlü alınarak gelmemişti sanki kötü bir şakanın içerisinde gibiydik gerçekten de bunlar neler yaşıyordu .Böyle hiç bir zaman mutlu olamayacak mıydı .Tam mutluluk geldi derken tam bir sevinç var derken neden daha fazla kader ve dert bizi buluyordu .Yağmur ve ben çok fazla plan yapmıştık üniversite sınavımız da gayet iyi geçmişti hep beraber güzel planlar yapmıştık. Ama hala bir ümidim vardı ve onu bulacaktık.

****************

Ekin 'den

Yağmur u bir türlü bulamamış tık Aradan çok zaman geçmesine rağmen tam 2 hafta oldu. Abi de zaman aleyhimize istiyordu .Toprağ ın kendini kaybetmemesi lazımdı .Ama ne çare ki bir türlü olmuyordu . Kendini kaybetmişti .Birkaç defa hatta intihar etmeyi bile denedi .Allah'tan kuzeni Eda'yı çağırmıştık evine biz onun yanında değilken onun yanındaydı . İyi ki de yanımıza gelmiş umarım Yağmur u buluruz ve Toprak eskisi gibi mutlu olur en son onu  o halde  gördüğüm zaman annesi ölmüştü tam  kendine geldi dedik ama yeniden kendini kaybetti. Umarım onu bulabiliriz.

**********

Eda 'dan

Hayatımın en zor anlarını  yaşıyordum Hani derler ya Erkek adam ağlamaz diye öyle bir şey yok ben ilk defa kuzenime böyle acı içinde kıvranırken görüyorum. Daha doğrusu ikinci defa annesini kaybettiğinde de böyleydi kuzenim hiçbir zaman bu kadar duygusal olmamıştı her zaman Sert çocuğu oynardı hata annesini kaybettikten sonra Mafya işlerine  bile girmişti çok kötü olmuştu. Herkes ondan çok korkardı ama şimdi görseler onunla dalga geçecek durumda sürekli ağlıyor sürekli bu hayatta gaddar olman lazım gaddar olmazsan eğer bu hayatta çekilmez bir acı çekersin Sürekli herkes senin üstüne çıkmaya çalışır. Bu yüzden Toprak da her zaman gaddar rolü oynadı ama hiç öyle birisi değil aksine çok duygusal biri her zaman içine atıp durur patladım mı hele  onu görenler bile ağlar Öyle birisi Toprak birkaç defa intihar etmeye kalkıştı Yağmur sürekli ondan bahsediyordu onun gülüşünden onun sohbetinden onun her şeyinden bahsediyordu ben onu görmediğim halde sevmiştim Toprak'ın sayesinde.

*********

Toprak

Yan Yağmur'um dönsen

Ağlayan bulutları söndür sen

Keşke yanıma bir daha sen

Beni gören Mecnun sanır

Leyla'sını arayan Mecnun gibi  Çöllere düşmüşüm

Kader'in bize olan bu oyunu bitmedi be güzelim

Gözlerim gözlerini Arar orada dalmak  için hadi gel be güzelim

Seni beklerim seni beklerim......

Kader'in bize olan oyunları bir türlü bitmedi zaman öylece gelip geçti Bazen düşünüyorum de sensiz ben bitmişim be güzelim sen çöz etmiş Peki Sokaklar ne yer Seni kaybetmemek için ölene dek ağlardım Şimdi ise ümidimi asla kaybetmiyorum......

************



YAPRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin