Düşman

88 12 5
                                    

Bu kızı yolmak istiyordum salak mı ne Allah' ım sanki çocuğu yemişim gibi bana bakıyordu. Her neyse en arka sıraya gidip oturdum Toprak ta bir çocuğun yanına oturup sohbet ediyordu birkaç dakika  sonra  yanındaki çocukla yanıma gelmişlerdi.

- İşte bu Yağmur .

- Meraba ben de  Ekin  tanıştığımıza memnun oldum.

- Bende memnun oldum.

Kantine gidiyoruz gelicek misin?

Hayır teşekkür  ederim  siz gidin .

Onlar gittikten sonra bende kafamı sıraya koyup müziğimi dinlemeye koyuldum. Daha sonra bir kız yanıma gelip yanıma oturdu. Çok tatlı  ve içten görünüyordu.

- Meraba ben Başak sende Yağmur olmalısın.

- Evet de sen  nereden biliyorsun.

- Sen gelmeden adın bize ulaştı bile.

- Bu arada tanıştığıma memnun oldum Başak.

Başak'  la iyi anlaşacağımı düşünüyorum açıkçası  o da benim yanıma oturmuştu ve  beraber sohbet etmeye başladık derken hocanın sınıfa girdiğini dahi fark edemedik. Dersimiz matematikti ve ben matematik dersini çok severdim ortaokul hocam sayesinde sevmiştim . İlk dersimiz bittiğinde Başak' la kantine indik . Sıra gerçekten de çok  uzundu bizde bir sıra bulup oturmuştuk derken o gıcık  gıcık  kız oradan kalkmamızı istiyordu tabi ben kalkarmıyım tabiki de hayır halla halla sanki babasının malı.

Kalk oradan.

Kalkmasam ne olur canım.

Ne mi   olur sana uygulamalı olarak göstermemi ister misin?

YAPRAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin