İLK GÜN

403 18 6
                                    

Okuldan çıkmış,saatlerdir durakta bekliyordum. Ama yağmurda otobüsün gelmesi imkansızdı sanırım. Üşüyen ellerimi montumun cebine sokarak ısıtmaya çalışıyordum ki birden üzerimde bir ıslaklık hissettim. Önümden geçen araba beni öyle ıslatmıştı ki. Sinirden deliye döndüm. Ne bir otobüs vardı ne de taksi. Tam ıslanma pahasına yürümeye karar vermiştim ki yanımda bir arabanın durduğunu fark ettim. Oldukça lüks bir spor arabaydı. İçinden 1.80 boylarında sarışın, oldukça yakışıklı bir çocuk çıktı.
Bir elin belimi kavradığını hissettim. Bana eşlik ederek kapıya doğru yürümeme yardım etti. " ne yapıyorsun?" dercesine yüzüne baktim.
" biraz daha acele etmezsen hasta olacaksın" dedi gözlerime bakarak. Hızla arabaya yöneldik. Sanırım okuldan dönüyor olacak ki onunda üzerinde formaları vardı. Bu çocuğu tanımıyordum bile. Yaşıtımdı bundan emindim. Acaba o mu beni tanıyor diye incelemeye koyuldum. Bizim okuldan desem değildi. Öyle olsa mutlaka görürdüm. Niye bana yardım ediyordu ki? Saçlarımdan damlayan yağmur damlaları gözyaşlarımla birleşmişti. Üşüdüğümden ağlamaya başlamıştım. Bir elin bana uzandığını fark ettim. Saçlarımı gözümün önünden çekerek bana doğru bakıyordu.
" iyi misin?" dedi.
Titreyerek "üşüyorum" diyebildim sadece.
"Bu nasıl oldu?" dedi .O sırada üzerimi süzüyordu. Islanmıştım. Ondan bahsediyordu heralde. "Sence?" dedim. O sırada sevimli bakışlar atıyordum. Tıpkı küçük bir çocuk gibi. Hoşuna gitmiş olacak ki güldü. Utanmıştım yüzüme bir sıcaklık yayılmıştı. Kıpkırmızı olduğuma yemin edebilirim. Birkaç kez istemsizce göz göze geldikten sonra "bunu niye yaptın?"dedim. "Neyi?"diye karşılık verdi. Anlamamış gibi mi yapıyordu yoksa gerçekten anlamamışmıydı çözemedim. "Beni tanımadığın halde niye arabana aldın?" dedim sesim titreyerek. Şaşkın bir ifadeyle yüzüme baktı. "Ne var yani bu yağmurda seni orda mı bıraksaydım?"dedi. Gözlerimi kaçırarak cama doğru baktım. Daha sonra ona dönerek "iyide beni tanımıyorsun bile, görmezden gelip geçebilirdinde"deyiverdim bir solukta. "Ama geçmedim. Bunu mu tartışacağız? Zaten iyiki almışım,pek sevimlisin"dedi. Gülmeye devam ediyorduk. Birkaç dakika öylece sustum ve dayanamayıp "nereye gidiyoruz?" diye sordum. Cevap vermedi. Birdaha sormaya çekindim. Ne olursa olsun umrumda değildi. Herhalde bu yağmurdan kötü birşey daha gelmezdi başıma.

MEDCEZİRLİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin