#2

1.7K 97 13
                                    

2.12., čtvrtek

Následující ráno jsem vstal o půl hodiny dříve a tentokrát si dal na svém vzhledu záležet. Po sprše jsem si v šatníku vybral obyčejné bílé tričko, přes které jsem ještě přetáhl fialovou mikinu a spodek jsem doplnil - jako obvykle - černými džínami. Vyfénoval jsem si mokré vlasy a když se začínaly kroutit a vlnit do původních kudrn, učesal jsem se a své dílo pečlivě zafixoval lakem. Jakmile jsem skončil, důkladně jsem se prohlídl v zrcadle, přičemž jsem zahlédl náznak strniště kolem rtů, kterého jsem se ihned zbavil. Natáhl jsem se na horní poličku pro kolínskou, která mi voněla ze všech nejvíce, a před odchodem z koupelny se pořádně navoněl.

Máma ze mě byla nadšená, jelikož jsem za poslední tři měsíce prvně vstal se skvělou náladou a stihl si s ní dát v kuchyni snídani.
„Už sis našel nějakého kluka?" vyzvídala jako vždy.

„Mami, znovu ti opakuju, že až si někoho najdu, budeš první, kdo to bude vědět..." snažil jsem se onu trapnou situaci zajíst tousty.

„Jen se ptám, víš, že jsem zvědavá..." pohladila mě po tváři a zašla si pro cosi do kabelky v chodbě,
„Ale kdyby přece jen - koupila jsem ti takovou menší drobnůstku, se kterou na něj určitě uděláš dojem!"

Její hlasité jásání mě donutilo otočit se jejím směrem a kouknout na to nadělení, co zase objevila v obchodě, když se koukala po něčem, co by mi mohlo udělat radost. Držela v rukou jakési podivné spodní prádlo. Při detailnějším prohlédnutí jsem zjistil, že se jedná o pánská erotická tanga.

„Mami!" zůstal jsem tam sedět s otevřenou pusou a střídavě koukal na tu věc a na ni.

„No co! Nejsem zas tak staromódní, jak si myslíš! Taky se občas kouknu po něčem, co by Jacka v posteli zaujalo..."

„Tohle jsem vědět nemusel..." otřásl jsem se při představě mojí mámy s jejím novým přítelem v posteli.

„Vem si je!" hodila po mně ona tanga,
„Ještě mi poděkuješ!"

„Tak děkuju no..." prohlédl jsem si je pěkně zblízka a se smíchem od ucha k uchu je schoval do malinké, téměř neviditelné kapsičky v batohu, kterou jsem ještě pro jistotu zakryl učebnicemi a dalšími věcmi. Zvonek u dveří se rozřinčel. Louis.

„Nezapomeň mi ho pak představit," věnovala mi úsměv a ještě než jsem odešel, políbila mě na tvář a dala mi kapesné na jídlo.

Mámě jsem se ani nemusel svěřovat s tím že jsem gay. Prý to o mně věděla ještě dřív, než jsem to přiznal sám sobě. Odjakživa ke mně byla nesmírně milá a i když to byla moje máma, chovala se spíš jako má sestra nebo nejlepší kamarádka. Vždycky mi uměla ve všem poradit, mohl jsem se jí kdykoliv přijít s něčím svěřit, a co jsem na ní úplně ze všeho nejvíc miloval, chápala mě, respektovala mě a mluvili jsme spolu o všem, i o těch nejvíce intimních věcech, které ostatní teenageři neměli odvahu řešit.

„Vypadáš líp než včera," prohodil mezi řečí cestou na zastávku,
„Co se stalo? Šlehnul sis snad něco?"

„Stačilo vstát dříve a najíst se," opravdu mi bylo mnohem lépe než včera.

„Vstávat dříve? Už tak se mi zdá, že vstávám moc brzo - ještě si tak přivstat!" začal se smát.

Dnes jsme přišli na zastávku tak akorát. Autobus zrovna přijížděl do naší ulice, takže jsme nemuseli zbytečně dlouho čekat, jako včera, a mohli jsme rovnou nastoupit a sednout si do vyhřátého vozu.

Prvních pár hodin nás čekalo ve vedlejší budově, v ateliérech, která ovšem byla zamčená, tudíž jsme museli čekat venku, než přijde učitelka a pustí nás dovnitř. Byli jsme tu úplně první a zbývalo nám ještě docela hodně času na to, abychom si mohli povídat o samotě. I přes fakt, že jsem měl dnes dobrou náladu, jsem byl pořád hodně nervózní, když přišlo na zahájení konverzace. Hlavou mi probíhalo tolik otázek, na které jsem se chtěl zeptat, ale neměl jsem sebemenší odvahu. Nakonec mi práci ulehčil a promluvil jako první:

Now you know me | LARRY✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat