#4

1.6K 89 7
                                    

4.12., sobota

Seděl jsem na pohovce v obýváku svých prarodičů a jak už to každý rok touto dobou bylo, k smrti jsem se nudil. Měl jsem sice babičku i dědu rád, ale jejich narozeninové oslavě spojené s před-vánoční rodinnou sešlostí u nich doma jsem se každý rok snažil jakýmkoliv způsobem vyhnout. Šlo o to, že se vždy dělo to samé:

Na oslavu jsme s mámou dorazili jako první a to hned z rána, abychom babičce pomohli s přípravou jídla, později přijela má starší sestra Gemma se svým přítelem Patrickem, přičemž se k nám ihned přidala, zatímco Patricka zaměstnal děda ve své pracovně. Přesně v čas oběda přijela matčina hysterická sestra s manželem a mými třemi (mladšími) bratranci, se kterými jsem se odjakživa nesnášel, jelikož mi od malička dělali jen samé naschvály.

Kolem druhé až třetí hodiny se rozřinčel zvonek a ve dveřích se objevil matčin bratr s ženou, se kterou si ještě před oslavou stihli užít nejmíň jedno kolo v posteli. Ženské si mezi sebou předávaly obnošené oblečení, probíraly různé drby a žasly nad novými objevy, chlapi mezitím řešili různé problémy s auty, penězi, nebo si jen tak vyprávěli vtipné historky ze života.

Prostě jsem tam nezapadal a jelikož na mě byli i bratranci moc malí a nebavilo mě si s nimi hrát v dětském pokoji po strejdovi, musel jsem se nějak zabavit sám, což byl v tomhle malém prostoru nadlidský úkol.

A tohle se dělo každý rok pořád dokola...

Už se mi málem podařilo usnout v sedě, když mi najednou v kapse u kalhot zavibroval mobil. Podíval jsem se, co za upozornění přerušilo můj spánek, a nestačil jsem se divit svým očím.

Otevři dveře, ale ať si tě nikdo nevšimne ;)

Podpis sice u SMS chyběl, ale tak nějak jsem tušil o koho jde. Opatrně jsem se zvedl z gauče, ve snaze, aby si mě nikdo v místnosti nevšiml, a nenápadně jsem se šel podívat ke vchodovým dveřím, co za překvápko mě za nimi čeká tentokrát. Naposledy jsem se rozhlédl kolem sebe, jestli jsem tu opravdu sám, a otevřel.

ON - opravdu tam stál. Chtěl jsem začít ječet, vyvádět, skákat radostí. On mě však stihl zarazit. Dal si prst na rty na znamení, abych nás svým hlasem neprozradil, usmál se a když se úsměvem rozzářila i moje tvář, artikulováním a pantomimou mi naznačil, abych za námi zavřel dveře a potichu s ním zmizel. Udělal jsem, jak chtěl. Chytl mě za ruku a táhl bůhví proč do dědovy pracovny. Jakmile jsem za námi zavřel dveře a otočil se zpět jeho směrem, ucítil jsem hřejivé teplo jeho těla přibližujícího se stále blíže k tomu mému. Zrychlil se mi dech. Naposledy jsem se mu podíval do očí...

V tu chvíli spojil naše rty v pár pěkně vlhkých polibků. Celou svou váhou mě tlačil na dveře a čím dál více zrychloval naše líbání, které se brzy mělo změnit v mnohem větší sexuální akt. Svými ústy se rázem přesunul k mému krku, jehož kůži začal intenzivně sát, čímž mě neskutečně doháněl k šílenství. Doslova mě znehybnil, jediné, na co jsem se ještě zmohl, bylo tahat jej za vlasy. Během toho, co se snažil znehybnit horní půlku mého těla, ta spodní se probudila - a to dost tvrdě. Začal mě hladit dlaní po hrudi, dráždil mi bradavky a pomalu mířil níže, až se dotkl mého opasku a později v ruce zmáčkl mou erekci.

Nebylo potřeba slov, oba jsme věděli, kam tohle naše hraní směřuje. Neměli jsme moc času, každou chvílí se po mně mohli začít dívat a kdokoliv mohl vejít do pokoje a vidět nás tu spolu, proto se na nic nečekalo a zběsile mi začal rozepínat pásek i s kalhotami, do nichž ihned vklouzl rukou a pod látkou boxerek mi začal dělat dobře. Aby mě umlčel, znovu spojil naše rty a nechal mě, abych vzdychal do jeho úst. Netrvalo dlouho a už jsem začal pociťovat mírné křeče, čím dál více jsem se zadýchával a k vyvrcholení jsem neměl daleko. Naposledy mě za něj několikrát tvrdě zatáhl a udělal jsem se do boxerek...

Now you know me | LARRY✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat