Bi-Billy
Be-Bev
B-Ben
Mi-Mike
M-MaddieC:Co ty robisz , nie idziesz tam
Bi:Nie idę jajajadę
M:Billy proszę
Bi:Kocham Cię
Billy odjechał . Zaczełam biec dogonił mnie Eds i znów zmieniłam bagażnik.
Gdy dojechaliśmy do Nebolt .Ruda wbiegła pierwsza .
Be:Billy nie idź tam
Bi:Chcę wejść tu bardziej niż do własnego domu . Jeżeli zaginie taki Georgie czy Betty jesteśmy tak blisko.
C:Nie pójdziesz tu sam ja idę z tobą
Bi:Ktoś jeszcze
Ruda podniosła rękę . Losowaliśmy patyczki .Poszedł Eddie , Billy i Richie .Ja , Mike , Ben , Bev i Stan zostaliśmy na zewnątrz.Czekałam aż wyjdą siedziałam na schodach . Bev chodziła w te i spowrotem , Stan stał , Mike szykował jakieś dzidy , Ben był wpatrzony w Bev.
E:Aaaaaaaaaaa
C:Idziemy , Mike dzidy
Weszłam zobaczyłam Eddie'go na ziemi a przy nim klauna wziełam jakiś prent
i wbiłam klaunowi w głowę . Po chwili Richie i Billy byli już na dole . Klaun zaczął się przepotarzać w jakąś bestię przy tym dziabnoł kluska w brzuch i zaczął schodzić widziałam gwiazdki w oczach Bill'iego. Po chwili brunet pobiegł za klaunem i znalazł studnię wszyscy wyszli . Eddie miał wygientą rękę w nienaturalny sposób . Jego mama czekała już pod furtką.
P.K:Co wy robicie wiecie ile tam jest bakteri setki .Myślałam , że jesteście bardziej odpowiedzialni . Pani K upadły kluczyki Bev nachyliła się po nie .
P.K: Marsh słyszałam o tobie nie zbliżaj się do mojego syna .
Wsiadła w samochód i pojechała. Poszliśmy po rowery.
Bi:Jutro idziemy
R:Nie Billy nie Eds ma złamaną rękę prawie umarł i my wszyscy mogliśmy umrzeć
S:To prawda Richie ma rację
Be:Powinniśmy to złapać
Richie popchnoł Bill'a i zaczeli się kłócić
C:To chce nas poróżnić
Richie wzioł rower popatrzył na mnie i pojechał za nim Stan , Ben , Mike i Bev.
Zostałam sama z Bill'em .
Bi:Toto coco robimy
C:Możemy iść na frytki
Wsiadłam na bagażnik i pojechaliśmy do baru.Zamówiłam frytki i coś do picia Billy poszedł szukać stolika . Poszłam do niego i chwyciłam go za rękę.
Bi: Mówiłem Ci , że mmmasz śliczne oczy ?
C:MożeDalsza część już jutro
Miłego dnia/nocy/wieczoru/południa
CZYTASZ
Klub Frajerów ~Bill Denbrough ~
ФанфикOpowieść o miłości z Loser Clubu 🏅#2 - Bev 07.11.2019 🏅#3 - Denbrough 19.12.2019 🏅#3 - Kaspbrak 02.01.2020 1K-22.06.2020 2K-01.02.2021