Dok sanjam kako sam na putovanju koje mi je preko potrebno zbog obaveza koje imam,budi me alarm i unistava taj trenutak mastanja.Otvaram oci,napolju je jos mrak,ustajem jedva iz kreveta i krecem da obavljam higijenu i ostale jutarnje obaveze.Posto sam zavrsila jutarnju rutinu,cijelo vrijeme smisljam sta cu obuci za skolu.Dok sjedim na krevetu,gledajuci kroz orman sta cu obuci , zazvoni mi telefon . Javljam se drugarici koja mi daje predlog da se obucemo slicno ,sto je meni super palo da ne bih morala vise da razmisljam o tome.Pri zavrsetku razgovora kaze mi da ce me ona jutros odvesti u skolu.U skoli smo slikali pejzaz nasega grada,nije nesto sto inace slikam.Ponedeljak kao ponedeljak,crpi svaki atom energije iz covjeka.Odlazim kuci , ulazim u svoju sobu i bacam se na krevet.Najlepsi osjecaj posle dugog dana.Posle skole uvijek odspavam dva sata kako bih nastavila sa obavezama,posto mi majka radi uvijek drugu smjenu,meni je mala sestra od 2 godine ostavljena na cuvanje.Majka je pokupi iz vrtica i ostatak dana nas dve provedemo zajedno.Oko 17h zvoni mi telefon i javljam se na nepoznat broj.
-"Halo?Ko je ?" , iskljucujem odmah nakon toga posto se niko ne javlja.Posle par minuta opet isti broj zove,javljam se opet pri cemu dobijam kratak odgovor."Izvini,pogresan broj." Bio je to muski dubok glas,meni nepoznat.Ovom pozivu nisam davala mnogo paznje,vratila sam se maloj sestrici Gabrieli,poljubila je jako i legle smo u krevet da gledamo crtace. Otac nas je ostavio kad je meni bilo 4 godine,nikad mojoj majci nije bilo jasno zasto je uradio to.Od tada smo ostale majka i ja .Dok se nije udala opet prije 3 godine.Bily je dobar otac,samo je zbog posla vise po drugim gradovima nego sa nama.Ali zato od njega imamo malu Gabi,koja je nama obema centar svijeta.Sa ocem nemam nikakav kontakt,ali mislim da je tako i bolje.Sve je sa razlogom,uvijek to kazem.Majka me budi u 00h da odem u svoju sobu,odlazim do kupatila, perem zube kao zombi i odlazim u krevet. Tokom noci sanjam momka,ne vidi mu se faca i glas koji me vodi ka njemu.Odupirem se ali mi mozak govori jedno,a srce drugo.Pruza mi ruku i tu me budi Gabin plac.Samo sam se okrenula na drugu stranu,pokusavajuci da se sjetim sta sam sanjala ,ali bezuspjesno. Vracam se spavanju.
YOU ARE READING
Ljubav kao metak
RomanceManuela je djevojka koja ima 17 godina,pohađa srednju likovnu školu i živi klasičan tinejdžerski život.Njen život se mijenja iz korijena kada upoznaje momka iz mračnog kutka.Mrze jedno drugo ali prolazeći kroz mnoge prepreke život ih na čudan način...