MANUELA
Gledam ga i u trenu pokusavam da shvatim ono sto mi je upravo rekao. Posmatram mu crte lice, upijam svaki centimetar koze kao da je zadnji put da ga gledam. Obuhvatam ga rukama oko struka i vise mu se priblizavam . Nezno me miluje palcima po obrazima , po obrazima koji gore od dodira, od njegovog dodira. U stomaku osjecam leptirice , kolena mi klecaju , krv mi tece venama kao rijeka a srce kuca kao da ce explodirati .FABRICIO
Drzim je rukama sa zeljom da je nikad ne ispustim, nikad nisam imao ovoliku zelju za nekim. Ona je osoba koja je u zadnjih nekoliko nedelja uspjela da pokrene svaku mogucu emociju u meni. Da planem u sekundi kao vulkan a druge sekunde da ugasi ovu napetost u meni koja gori vec duze vrijeme. Smiruje me pogledom, kao niko sto nije odavno uspio. Mislio sam da ce buntovnistvo da me prati do kraja zivota kao vjerni sluga, nisam zelio da mi se iko priblizi i srusi ove tvrdjave koje sam podigao oko sebe. Pocela je da mi se uvlaci pod kozu, kao droga, ne zelis da se navuces a opet kad jednom probas ne mozes da se odviknes tako lako.
Milujem je , upijam je dodirom, neke devojke nisu uspjele golim tijelom da me uzbude , kao ona samo pogledom. Prelazim joj palcem preko usana , tren zatim grize donju usnu i obuhvata mi lice sakama . Hvatam je oko struka i priblizavam sebi , usne nam se spajaju, tako su meke i pune . Sve sto se nismo usudili da kazemo rijecima sada smo rekli poljupcem.
Jezici nam se preplicu, grizem joj donju usnu i prelazim na vrat. Osjecam kako se uvija i pocinje da uzdise jace, mazi me po kosi i rukama.MANUELA
Kao da sam na oblacima, vrijeme oko mene je stalo, zaboravljam na sve sto se desava i zivim za ovaj trenutak. Ne osjecam nikakvu bol, samo onu u grudima jer osjecam da cu svakog trena izgoreti od strasti. Nikada u zivotu nisam bila ovoliko uzbudjena zbog nekoga, slaba i zeljna necijeg dodira kao njegovog. Rukama prelazim po njegovim tvrdim misicima , uvijam se i grizem usnu , dahcem samo od poljupca. Jednom rukom me drzi za struk , drugom polako ide od stomaka , prema grudima i dolazi do vrata. Obuzima mi vrat nezno , sklanja usne sa vrata , i dalje osjecam tragove njegovih toplih usana i tragove koje je ostavio jezikom. Podize pogled i gleda me gladno, oci su mu crne kao noc a opet sijaju kao najsjajnija zvijezda . Ponovo nam se usne spajaju, ovog puta poljubac je strasniji i brzi. Spusta obje ruke do moje zadnjice i podize me u narucje, obuhvatam ga oko vrata rukama a nogama oko struka, nastavljam da ga ljubim kao da mi je to zadnje. Jedva dolazimo do daha, jezici nam se preplicu kao valovi . Krece ka sobi, dolazi do kreveta i polako me spusta na ledja, pogledom me odmjerava od glave do peta , smjesi se lagano i priblizava.
" kako si lijepa , ne mogu te se nagledati"
" od sad me mozes gledati koliko zelis , tvoja sam "
" Samo moja? "
-" Samo tvoja!"
"I bolje je , jer cu polomit svaku kosku onom ko te bude samo pogledao kako ne treba " .
Pocinjem da se smijem i obuhavatam mu lice i ljubim ga, polako mi pomjera noge kako bi se smjestio izmedju.
" Pazi napaljenice da ti ne povredim nogu, jos je rana svjeza"
-" Vec si je izlecio dodirima, ne brini "
Mazim mu lice, koza mu je tako nezna i lepa, kao bebina .Sa savrseno misicavim tijelom naspram mog izgledao je ogromno, a opet tako sexy i muzevno. Polako ga mazim po ledjima i krecem da mu skidam polako majicu , dok mi vrat obasipa poljupcima . Skidam mu majicu i ruke vracam na njegova ledja , mazim ga svuda po ledjima i rukama.
Sklanjam usne sa njegovih , " nisam spavala do sada ni sa kim, ovo je prvi put da zelim ovoliko nekoga, spremna sam da ti se predam cijela ali mislim da nisam jos spremna za ovaj korak"
Gleda me , blago se nasmjesi i obuhvati mi lice rukom , " necu da te forsiram , ne zuri nam se nigde , kada budes spremna reci ces mi, ali volio bih da mi sada verujes i dopustis mi da te uvedem u pocetak"
-" vjerujem ti , tvoja sam"
Obuhvata me rukama i okrece, tako da on lezi na ledjima a ja sam na njemu , uspravlja se i sedim mu u krilu. Polako mi otkopcava dugmice sa majice, gledamo se pravo u oci i ne skidamo pogled. Skida mi majicu a zatim i brus , spustam pogled i polako zaklanjam grudi , podize mi bradu gledajuci pravo u oci , " nema potrebe da se stidis predamnom, savrsena si " .
Sklanjam ruke i obuhvatam mu lice, ljubim ga strasno , stvavlja mi ruke na grudi i miluje ih. Sa usana krece ka vratu, gricne me i zatim nastavlja poljupce do grudi . Okrece me nazad tako da opet lezim na ledjima, skida njegove jeans i ostaje u boksericama. Pogled mi sastaje na njegovom udu, koji se moze vidjeti i preko bokserica ,poprilicno je velik, kao sto je i on sav . Samo pogled mi je bio dovoljan da mi krenu sline iz usana ,na samu pomisao da je moj cio. Tako je savrsen, od glave do pete , bez ijedne fizicke mane. Ponovi mi ljubi grudi i spusta se do stomaka, osjecaj je neopisiv , kroz cijelo tijelo prosli su mi zmarci. Dok mi otkopcava kais sa farmerica , gleda me tacno u oci i smjesi se bezobrazno. " Sad ces da budes vlazna za mene kao nikad ni za koga.."
Skida mi farmerice , baca pored kreveta i dolazi da legne pored mene. Ljubi me u celo , a zatim me miluje rukom od grudi prema stomaku, gde se na tren zaustavlja a zatim i stavlja u moje gacice . " Vec si mokra , a ni poceo nisam, svidja mi se to.." Pocinjem da stenjem, dok mi srednjim prstom obradjuje klitoris, pravi krugove i drazi. Uvijam se u ritmu njegove ruke, sto jos vise podstice da se nadjem blizu vrhunca. Ljubi me , jedva disem, hvatam carsav pored i cupam ga rukama, jedva se kontrolisem. " blizim se vrhuncu,mmm.."
Pogledi nam se susrecu, otvaram usta blago od uzitka i jedva disem, dok on ubrzava rad prstiju i osjecam da sam na tren od vrhunca. Ovo je moj prvi put da me neko dodiruje , da dozivljavam orgazam , tako je dobro. Dok sva pulsiram i disem brzo , jedva dolazim do rijeci " ovo je najbolje nesto sto je neko uradio za mene, hvala ti"
-" drago mi je da cujem, ali ovo nije nista sta ti jos spremam.."
Grlim ga i ljubim, sklanja usne sa mojih i ljubi me u celo. Najlepsa noc u mom zivotu, sa najlepsim momkom.
" sada pokusaj da zaspis a ujutro cemo da te sredimo"
Ustaje i odlazi do kupatila pod hladan tus,pretpostavljam zasto , pokrivam se i odma uspjevam da zaspim.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ljubav kao metak
RomanceManuela je djevojka koja ima 17 godina,pohađa srednju likovnu školu i živi klasičan tinejdžerski život.Njen život se mijenja iz korijena kada upoznaje momka iz mračnog kutka.Mrze jedno drugo ali prolazeći kroz mnoge prepreke život ih na čudan način...