Mir

88 5 0
                                    

FABRICIO

Uzela je da jede, cijelo vrijeme je pjevusila po kuhinji dok je spremala sendvic . Koliko god da ne volim da dijelim svoju odjecu sa drugim ljudima, svidjalo mi se kako je njoj stajala. Bože, vise ne znam sta mi se desava, zbog cega ne mogu da budem dalje od nje. Uvijek nas nesto povezuje, nebitno sta je u pitanju. Cudan je zivot, ono od cega najvise bjezis dolazi ti uporno u susret sa rasirenim rukama. Nadam se da cu nekako uspjet sto prije da zavrsim sve ovo i da se vratim starom zivotu, kao i ona svojem .

MANUELA

Ko bi rekao da cu se naci u istoj kuci sa njim, kako da se ponasam, sta da kazem, da li da uopste progovaram?
Nakon sto sam jela i pospremila sve sa sobom, otisla sam do njega i upitala " sta cemo sad da radimo ? "
-" Mi nista, uzmi upali tv i gledaj neki film, a mene pusti da razmisljam sta cu dalje sa cjelokupnom situacijom", samo sam slegla ramenima i klimnula glavom. Na tv-u sam jedino zanimljivo nasla neko horror film koji  je tek izasao.
-" Jesi li sigurna da mozes da gledas ti horror, nemoj mi samo posle plakat..."
" Gledam horor filmove od svoje 10te godine, kad god imam priliku gledam ih , tako da ako oces pridruzi mi se pa da vidimo ko ce plakat.."
Samo me pogledao, podignuo desnu obrvu i na neko cudo dosao i prihvatio ponudu da gledamo film .
" Ima li mozda nesto da se gricka? "
-" Mnogo pitanja postavljas, ne znam pogledaj sama u kuhinji" , samo je prekrstio ruke i nastavio da gleda film. U kuhinji sam nasla jafa keks, neki cips i male cokoladice , sve sam uzela u slucaju da i on bude zeleo nesto . " Evo ga nasla sam nesto, posluzi se ,ja cu uzet ove jafa kekse,omiljeni su mi " , pogledao me sa blagim ushicenjem " i meni isto" .
Iako nisam do prije 2h htjela da cujem vise za njega, ipak sam mu bila zahvalna sto mi je postedio zivot,pa sam morala da budem fina prema njemu . " Dodji posluzi se, ionako su tvoji, ja cu uzet nesto drugo."
-" Ma nema veze, mozemo zajedno da ih jedemo" , dosao je i sjeo pored mene. Posto smo gledali film nismo obracali paznju da se vatra u kaminu ugasila, uzeo je cebe i pokrio se, primjetio je da mi je hladnjikavo pa mi je ponudio da se pokrijem sa njim, ali da  se ne priblizavam toliko blizu.
Tokom filma sam primjetila da me nekoliko puta gledao i  posmatrao, ne znam zasto ali mi je bilo neprijatno .

FABRICIO

Ne znam sta mi se desava ! Ono sto ni sam nisam mogao sebi da priznam jeste da mi je bilo zanimljivije gledat u nju skoncentrisanu zbog filma nego u sam film. Neki glas u meni mi je uporno govorio da ce mi njeno prisustvo promjeniti zivot. Zanimalo me da li na gore ili na bolje?
Svidja mi se njena duga crna kosa, a zbog tamnije puti plavo-zelene oci joj se jos vise isticu. Crvenkasti obrazi zbog hladnoce daju joj jos veci sjaj. Hladno joj je pa se sklupcala kao beba . Nisam siguran da li da joj ponudim da se priblizi kako bi se ugrijali oboje . Uporno me nesto vuce, ne mogu da joj odolim.
______________________________________

BILY i SOFIA

" Ti pricuvaj Gabi a ja odoh u policiju, da vidim da li je uspjela policija da nadje neki trag o Manueli."
-" Vazi, molim te potrudi se da je pronadju, ne zelim da joj se nesto dogodi " (pocinje plakati)
Bily je zagrlio snazno, poljubio u celo i obecao da ce je vratiti kuci sto bude mogao .
Bily dolazi u stanicu i sastaje se sa inspektorom .
"Dobar dan, da li ste pronasli neki trag? "
-"Jedino sta znamo jeste da ona nema veze sa ovim, otmica je bila usputna, oni su planirali da opljackaju kafic ,a ona se nasla u pogresno vrijeme tu. Razlog svega toga je osveta , o momcima i dalje nista ne znamo, jedino sto znamo jeste da ih je 4 "
"Molim vas moramo se potrudit da je nadjemo, ja sam joj ocuh , volim je kao vlastitu cerku.Otac je ostavio, zelim da zna da ima neko ko i dalje pazi na nju i zeli da je pronadje ."
-" Uradicemo sve sto nam je u moci, o svemu cemo vas obavjestavat, nadam se da ce nam ona pokusat na neki nacin javit da je u redu. Da nam da neki trag, vjerujem da je veoma hrabra devojka, tako su mi rekli njene drugarice "
-" Da jeste, divno je devojka i snalazljiva..Idem da se javim zeni jer brine, a vas molim da me obavestavate"
" Nema problema,dovidjenja"

_________________________________

Manuela

Njegov miris, prosirio se po cijeloj  sobi, opijena sam kao sa drogom .
Osjecam i dalje njegov pogled, ne smeta mi samo ne znam sta da mislim . Hladno mi je , najradije bih mu se uvukla u zagrljaj ...
" Nemoj da protumacis pogresno  mozda ovo pitanje da pomislis da mi se dopadas ili sta vec , ali mozes da dodjes blize da se ugrijes ako zelis? " On mora da cita moje misli! Priblizavam mu se polako, podize jednu ruku i sjedam odmah do njega,obavija ruku oko mene i pokriva me . Spolja je misicav, krupan, grub ali zna da bude i njezan . Film me izmorio pa sam naslonila glavu na njegova prsa, mogla sam da cujem otkucaje njegovog srca. Za neko cudo nista nije rekao, valjda je i njemu posle duzeg vremena nedostajala ta njeznost i zagljaj . Nisam znala kako ce reagovat ali prosto zelja za njim me vukla. Okrenula sam se ka njemu ,zagrlila ga polako oko struka i naslonila glavu na njegove grude. Nikada se u zivotu nisam osjecala spokojnije, on se u trenutku trznuo ali je odmah prihvatio to i pokusao da uziva u trenutku. Ne znam kako ce se dalje sve odvijati, da li cu ostati ziva ali zelim da uzivam u momentu koji mi je dat. Pored njega, slusajuci njegove otkucaje srca, opijena njegovim mirisom parfema i njega samog . Spokoj i mir mi je nedostajao, dobro mi je dosao posle svega . " Moram da ustanem", "gdje ces,ne idi, pusti me da uzivam, znam da i tebi ovo prija,ne kvari trenutak"

FABRICIO

Ne zelim da ustanem, prija mi njen zagrljaj, odavno se nisam osjetio ovako smireno. Pri njenom dodiru sam odma zaboravio na hladnocu, na mrznju , na zlo. Svidjao mi se osjecaj koji mi je davala, pomisao ma druge stvari u zivotu su budile u meni uznemirenost a njeno prisustvo mi je davalo mir. Kao da bih u njenom zagrljaju mogao da provedem dane,mjesece pa i godine. Budila je u meni onu dobru stranu, onog klinca sa snovima . Odlucio sam se da ostanem gdje sam, nemam sta da izgubim jer sam dobio nesto vrijedno trenutka i svega ostaloga .

MANUELA

Ostao je, to me toliko raduje,jos jace sam ga zagrlila. Obuhvatio me rukama , nesigurno ali ipak za mene dovoljno. Ovo sve sa njim je jednog casa mrznja a vec drugog osjecaj koji nikad nisam imala. U nama je 100 stepeni , pod cebetom ,gledamo film zagrljeni. Cuda ipak postoje , izgleda da je moje cudo on .


Ljubav kao metakWhere stories live. Discover now